12 Eylül 2010 Pazar

daldan dala

Şu ara bu kitabı okuyorum herkese de okuması için tavsiye ediyorum.
Sabah geç kalktım kitaba öyle dalmışım ki saatin 4 olduğunu anlayamadım kalkar kalkmaz denize gittim .Hava güneşliydi ama 5 dakika sonra gökyüzü bu haldeydi arkadan yağmur çiseledi ama yağmurda denize girmek te harika.
Ben çocukluğumdan beri bulutlara bakmaya bayılırım her birinde değişik şekiller görmek çok hoşuma gider.
Sincabı çektim ama çok küçük çıktı su içmeye geldi.Kaplumbağa da onu seyrediyor.Böyle yanlız kalınca buluttur sincaptır  vakit geçirmeye çalışıyorum.

4 yorum:

  1. Ayyy annişkom o sincap borudan su mu içmeye çalışıyor kıyamam ona ben!!!

    YanıtlaSil
  2. mevdoş sana bayılıyorum, kaç zamandır yazacağım şimdiye kısmet oldu, her okuduğumda bayılıyorum hayatla ve evrenle barışıklık yazılarındaki enerji bana da geliyor her okuduğumda. harikasın mevdoş! noni ya ne tatlı annen var :) tütütü

    YanıtlaSil
  3. Başakçığım güzel duygularına çok teşekkürler canım sağol

    YanıtlaSil
  4. Çok tatlıdır benim annem :)

    YanıtlaSil