11 Eylül 2010 Cumartesi

veda ve teselli

Sabah  erken kalktık canımın içi Istanbula döndü işi gücü var tabi buna da şükür   evde kahvaltı telaşı olmasın diye değirmen yanı diye köy var orada 3 ler restoranda kahvaltı yaptık.
Bir kuş sütü eksik kahvaltıda hepsi köy ürünü organik yeni moda ya her yerde hormonlu gıdaları bile organik adı altında yediriyorlar bize.
hayde kahvaltıya gel ay çok severim kahvaltı sofralarını karnım tok olsada özenirim .
eve gelince sepetimi ve oltalarımı hazırladım kafam dağılsın diye
kendimi sahile attım hemen evde duramadım
ilerdeki benim oltam balıklar yeme geliyor ama yakalamak biraz zor
kısa günün karı  

Hüzünlü vedalaşmadan sonra eve geldim.Ev sessiz ev tatsız kaldığım için pişman oldum keşke bende gitseydim onunla .Kızlar evlendikten sonra daha mı düşkün olduk ne birbirimize .Uffff ağlamıycam ağlamıycammmm.
Şunun şurası 2 hafta göz açip kapayıncaya kadar geçecek .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder