10 Ocak 2010 Pazar

ciktim acik alinla balik avlamaya



Sevdosun aski nasil uyumus cocuk gibi kafasi dusmus kiyamam yaaa
Butun kizlar toplandik makarna partisi yaptik

2 ay sonra bende bu ucakta olacagim kizlarima amerikaya gidecegim


Ask heryerde var

Sile kalesi
balikci teyze omuzda olta aksesuar olarak kullanmiyorum valla cookkkk balik tuttum coookkkkkk

SILE
Silede sahilde balikci teknelerini restoran yapmislar bunlarin icinde en iyisi papalina herkese tavsiye ederim balikla ilgili hersey var .

salata okadar guzeldi ki yada ben cok acikmistim


martilari gorunce canim yuzmek istedi


uzgun bir balikci

uzerine kopuklu bir kahve cok iyi geldi


benim avlayamadigim baliklari avlamak icin aportta bekliyorlar

Hareketli bir cumartesive pazar gunu gecirdim cumartesi butun kizlar toplandik parti yaptik makarna esliginde guzel bir sarap ictik .
Pazar gunu Sileye gittik ben balik avlayacaktim esim yuruyus yapacak cocuklar da kafalarina gore takilacaklardi benim disimda herkes programi uyguladi bir ben eli bos dondum bekle bekle balik yok .
Karnimiz da zil caliyor gittik tutamadigim baliklari sahildeki papalina teknede yedik siz benim oltaya gelmediniz ama ben sizi nerede olsa bulurum hesabi hirslanarak bir guzel soguk bira esliginde mideye indirdim kir kahvesinde de kahvemizi de ictikten sonra geri donduk butun gun harika bir hava vardi terledik hatta ama geri donerken hava da dondu.

1 yorum: