11 Ocak 2010 Pazartesi

DERIN NILIM OKULA BASLADI

nezaman buyudun minigim sen buyurken biz neler kacirdik acabaananenin kollarinda
ablanin emin ellerinde
oyle hamarat ki bos durmayi hic sevmez benim minik bebegim ev islerinden terfi etti artik okula basladiablayla birlikte okula gidiyor
okulun ilk gunu sanki daha once bu sirada oturmus gibi hemen alismis canim kizim benim
okulunun onunde havali kendinden emin ben artik buyudum der gibi
siz onun boyle durduguna bakmayin kok sokturuyor kok cok enerjik cok tatli birazda yaramaz canim benim

3 yorum:

  1. blogununuzun takipcisiyim ne zamandir... torununuz cok guzelmis ayy masallah... basarilar dilerim okulunda...

    YanıtlaSil
  2. Hhahahah üstteki yorum ablamın mı :)

    Canım Derinim ya maşallah benim kızıma çok tatlı ballı kaymak tatlısı o :)

    YanıtlaSil