8 Ocak 2010 Cuma

cok hamartim cooookkkkkk

bugun karsiya gittim canim anneme alttaki aletle yaptim kolye gibi aksesuar gibi ne derseniz deyin isteyene de yapabilirim
genc kizken makaralara toplu igneleri batirir yapardik simdi yunculerden 3tl ye aliyorsunuz


bayagi keyifli oluyor yapmasi



ogunmek gibi olmasin ama bunu da ben yaptim



Uzun bir aradan sonra firsat bulunca terapi olsun diye el isi yapmaya basladimm.Kizlara zamaninda neler yaptim neler ama bir yastan sonra insan yoruluyormu ne bende el isi yapmaya ara verdim ama su ara acaipel isi yapma istegim var bende minik kizima (31)fular ordum .

2 yorum:

  1. Ellerinize sağlık..

    İlk yaptığınız kolye tarzı ponponlu bağı; çocuk için şapka örerken çene altından bağlama ipi olarak da kullanabilrsiniz sanırım..

    Görünce aklıma o geldi hemen paylaşayım dedim ;)

    YanıtlaSil
  2. ilk defa gören biri olarak yaşam sevinci ve blogunuza bayıldım doğrusu.. tebrikler

    YanıtlaSil