14 Aralık 2009 Pazartesi

hafta sonu ne yaptik

bir sure once basladigim kaskolun ikinci asamasi bitmis hali yakinda
degisik bie model bayagi emek istiyor

arkadasin yaptigi taki


arkadaslarla yemek

gorunce sasirdim cok degisik bir corap beni sikinti basar ben ne yazin ne kisin haytta corap giyemiyorum...

Hafta sonu yine hareketliydik kah sevindik kah uzulduk genelde guzeldi yaaa hayatin icinde hersey var acilar da bizim icin sevinclerde ne yapalim sevinmek icin once uzulmekmi gerekiyor ne.
Cumartesi temizlik vardi kahvaltidan sonra biz ciktik kadini rahat calissin diye yanliz biraktik su ara torunlarimizi acaip ozledigimiz icin gittik onlara ciciler aldik bir nebze de olsa onlarla daha bir yakinmisiz gibi hissetmek icin onlara birseyler secmek bile sanki yanimizda da onlarla berabermisiz gibi oluyoruz .
Sonra karsiya buyuklere gittik onlari gorduk ve gecede cok sevigimiz arkadaslarimiz yemege cagirmisti onlarla beraber olduk aekadasim cok guzel takilar yapiyor ondan kizlarima taki aldim

Pazar gunu de teyzem hasta oldugu icin ona sicak bir tavuk corbasi yaptim ona gittim biraz ilgilendim yapilacak isleri vardi onlari yaptim aksam yemegini hazirlayip evime dondum gece kizim yemege gelecegi icin guzel mamalar yaptim mac izleyip guzel bir gece gecirdik bir hafta sonu da boyle gecmis oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder