15 Aralık 2009 Salı

insani sevmek ozveri ve emek ister


Bazi degerleri anlamak icin hasta olmak gerekmiyor simdi ben bunu neden dedim birilerine gondermede yapmiyorum genel anlamda yazacagim 2-3 gundur cok sevdigim birisine gidiyorum hasta cunku .
Oturup hayatin icinden konusmalar yaptigimiz zaman oyle guzel konusur ki sasar kalirsiniz bir bilge gibi ama konusmak hicbirsey degil bunu hayata gecirmek insanlarla yasamak onemli degilmi biz sevgimizi verdikce farkinda olmadan geriye hep daha fazlasini aliriz diye biliyorum belkide ben oyle biliyorum.
Bu konusmalarimizda bu arkadasim .
Benim cok hassas oldugumu soyler hep kendimi hayatin akisina birakmaliymisim insanlara cok onem vermeyip duygusal dunmemeliymisim ama olmuyor insan bunu taaa ki kendi basina bazi seyler gelince anliyor misal hasta olurum gelmez uzun bir yolculuga gidince ben yola gideni hep merak ederim beni aramasini kisacik ben geldim iyiyim demesini isterim o zaman bilirimki sevdigim guvende saglikli ozaman rahat olurum arkadaslarimdan uzun bir sure haber alamazsam hemen ararim hatrini sorarim sesini duyunca rahatlarim ama malesef herkes boyle degil bu dostumun dedigi gibi belki de ben cok hassasim ama ta ki hastalik isin icine girince insanlar mallesef bazi seylerin farkina variyor ne aci degilmi sevdiklerimizi keske aci tecrubeler sonunda hatirlamasak ozaman keske demesek saglikla kalin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder