10 Aralık 2009 Perşembe

Mutfaga girmisim yemegi hazirliyorum zirrr telefon arkadaslar caya geliyoruz demezmi hemen acele toparlandim ortaligi cayi demledim bana da iyi oldu 40 yillik arkadaslar 1 aydir gorusmuyorduk bayagi havadis toplanmis hasret giderdik.
Cok zor diyorlardi ama aslinda cok kolaymis ya bugun ilk defa baklava yaptim cok hamarat degilim yanlis anlamayin sakin hersey kolay artik yufkaciya gidiyorsunuz baklavalik yufka aliyorsunuz arasina ceviz serbet aman allahim olmaz boyle lezzet yaaaa tepsinin yarisi bitti yarisini da kizima verdim icim de Nilosuma gitti canim benim buralarda olsaydi diger yarisini da ona verirdim su gurbetlik cok zor yaaaaa herseyi yarim yapiyorsunuz canimin ici selinim hasta 2 gundur aklimiz onda kaldi ama allaha sukur atesi dustu okula basladi cok mutluyuz bugun.


3 yorum:

  1. annisim... bak icini rahatlatacak birsey yaziyim mi... ben baklava sevmem pek!!! hihi... bugun seninle ve babisle uzun uzun konusmak cok iyi geldi... uzak degilsiniz ki... yanimda gibisiniz... :)

    YanıtlaSil
  2. Ayyy annişim baklavan süperdi ellerine sağlık güzel annem!

    YanıtlaSil
  3. annesının kızları yada melekleri +prensesleri daha ne diyim.bu gün annenizin bloguyla karşılaştım beni bitirdi ya kadın sankı benı anlatıyor.şaştım kaldım vallahı.hem aglattı hem güldürdü bittim ya biri beni kaldırsın burdan evdede kımse yokki ne yapcam ben şimdi.sizi çok öpüyorum allaha emanet olun.

    YanıtlaSil