5 Kasım 2011 Cumartesi

KURBAN BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN




Bayram için çukulatalar şekerler alındı.Bütün işler bitti bayrama hazırız yani elimi öpmeye gelebilirsiniz.
İşlerimi bitirmenin verdiği huzurla ben yine boş durmadım yarım kalan hobilerime giriştim bir sürü rulo kalmıştı onları ele aldım  hazırladım.

İşta böyle dizayn ettim astım.

Buna yeşil yapraklar da koydum.

Dedim ya esas çalışmalarıma geçmek için yarımları halledicem diye çam kozalaklarını da boyadım cilaladım.


Bunu tek mumluk yaptım böyle .
Yeşiller ,bordolar altın rengi simlerle güzelleştirdim resimde pek iyi çıkmadı ama güzel oldu.Tek tek mumluk yapmadım .






Kütahya porselenden  bugün bordo renk  tabak aldım  onun içine dizdim .Daha sonra da çoğaltabilirimgözüme az geldi dolu dolu olsa daha güzel olacak gibi.Yeni yıla erken hazırlanmaya başladım .Yarın bayram ben şimdiden hepinizin kurban bayramını kutluyorum.Sağlık huzur mutluluklar diliyorum.


14 yorum:

  1. Çok güzel olmuş kozalaklar yılbaşına hazır.senin de kurban bayramın kutlu olsun. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. hayırlı bayramlar dilerim...
    bende de bir sürü kozalak var... yaptıklarınız o kadar hoş olmuş ki ben de deneyebilirim:)))
    rulolardan da çok hoş süsler elde ediyorsunuz...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş annem ellerine sağlık!
    Geliyorum elini öpmeye saatler sonra ordayım, mendil arası bayram harçlığım hazır di mi hee heee :)

    YanıtlaSil
  4. mutlu bayramlar mevdoşcuğum:)

    bu arada kozalaklar ne güzel olmuş böyle....

    YanıtlaSil
  5. sevgili mevdoşcum yanında olabilen güzel ailenle birlikte mutlu bir bayram diliyorum...
    tasarımların çok hoş... güzel günlerde kullan..

    YanıtlaSil
  6. Kozalaklar harika olmuş. Mutlu bayramlar...

    YanıtlaSil
  7. Böyle marifetli hatunları gördükçe içim açılıyor.Hemde çılgın.Ee artık peşinizdeyim o zaman.
    Size de iyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  8. biriktirdiğim bir torba kozalak var, çok hoş olmuş, ellerinize sağlık, mutlu huzur dolu bayramlar

    YanıtlaSil
  9. Kozalaklar çok hoş olmuş...

    İyi Bayramlar & Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Mutlu, sağlıklı, huzurlu bir bayram geçirmeniz dileği ile bende Kurban bayramınızı e içten dileklerimle kutlarım .Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Bayramınız kutlu olsun hayırlı bayramlar.

    YanıtlaSil
  12. Ellerinize sağlık.Hepsi de harika yaratıcı şeyler.Zevkle izliyorum.Yaptıklarınızı ve enerjinizi.İstanbul Moderndeki santa eserlerinden farkı yok bence .hepsi çok yaratıcı :)

    Bayramınız kutlu olsun.

    Sevgilerimle,

    Noni'nin blogundan sekip gelen bir takipçiniz :)

    YanıtlaSil
  13. İyi bayramlar dilerim canım..

    YanıtlaSil