16 Ekim 2011 Pazar

MAKİNEME TAKILANLAR

Marmaristen ayrılmadan önce bize verilen siparişleri aldık.

Dedem biz çocukken Trakyada köyde  balcılık yapardı onunda böyle koruyucu giysisi vardı .Ama nerede o ballar o tadı bulmak mümkün değil.

Bayılıyorum bu köy evlerine .Yıllar önce italyada trenle seyehat ederken köylerden geçmiş oradaki köy evlerine hayran kalmıştım .Renk renk boyanmış evler bahçelerin düzeni kartpostal gibiydi bizim köy evlerimiz neden bukadar saldım çayıra bilemem .

Çineye gelmeden tepede bu tezgah yıllardır hep vardır.Ben durup kızlara hatıra bir şey almak istedim.

Seyretmesi güzel de klay yapılmadığı sürede çok tehlikeli olduğu için almam.Uzmanlar çelik kullanın diyor ha dekoratif olarak kullanabiliriz ama ben evdekileri atmaya bakıyorum yaşlanınca etrafımdaki her obje beni yormaya başladı .

Teyzemde arabanınarkasında bana birşeyler söyledi ama hiç birşey anlamadım desem yalan olmaz .Ege şivesine kulağım az çok aşina ama ıhı teyzemi anlayamadım.

Amca kendi elleriyle yapıyormuş atölyesinde eski ütülere benzetmiş kızlarıma aldım .

Bu da evde dua asıyorsanız dualıkmış kendime aldım .

Bir zamanlar buraları denizmiydi ? acaba internete girmeye vakit bulunca
Şimdi kalkayım goncam uyandı kahvaltı hazırlıyor ben misafirmişim bugün kahvaltı ona aitmiş. Kahvaltıyı ben hazırlasam sen valizleri paketleri açıp yerleştirsen ne olur.Mutfak antre bomba atılmış gibi.



6 yorum:

  1. O kalaylanacak objelere bayıldım, öylece seyrediyordum, sizin evdekileri bu taraflara atsanız diyorum, ben de tersine yaşlandıkça daha çok topluyorum, evde boş yerkalmadı :)
    Bu arada sizi bir türlü bloguma getiremedim nedense:( Dükkanımı ziyaret etmişsiniz ama ......

    YanıtlaSil
  2. Anlaşılan o ki ;kürkçü dükkanına dönmüşsün Mevdoşcuğum. Eh kış da geldi zaten bir günde hem de... Sana mutlu bir pazar ve valizleri boşaltma, yıkama, temizleme işlerinde kolaylıklar dilerim !

    YanıtlaSil
  3. istanbula gelme mevdoş ablam ,burda hava buz gibi dışarıdan geliyorum şimdi :)

    yurdum insanı parasına kıyıp köy evlerini düzenlemiyor ,yoksulluktan degil tarlaları satıp jeep alıyorlar istanbula gelince ,o tarlayı ben almadıgıma göre ,alan yine köylü demekki var diyorum yastık altlarında

    YanıtlaSil
  4. evine hoş geldin mevdoşcum... sen gelmeden soğuklar geldi ama artık da zamanı di mi? kolaylıklar diliyorum çok çok... öpüyorum kocaman. :)

    YanıtlaSil
  5. Tam zamanında gittin Mevdoş'cuğum. Burası da birdenbire soğudu:(

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldiniz evinize ve İstanbul'a:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil