29 Nisan 2011 Cuma

SIRINCEDE KISA TUR


Evet Marmarise gitmek icin cesmeden yola ciktik

Su yapilarin cirkinligine bakarmisiniz biri cukkayi doldurmak icin tepeleri tiraslamislar

Evet dayanamadik yine SIRINceye girdik hizlica dolastik.Selcuga gelince sol seritte kalip isiklardan donuyorsunuz koprunun altindan gecip 100 metre ileriden sirince levhasini gorup tekrar sol sonra saga donunce yol sizi sirince merkeze goturuyor .


yolu takip ederseniz ana meydana cikiyorsunuz yani carsinin oldugu yere

Ah biz kadinlar alisveris olsun da incik cincik gorunc dayanamiyoruz bende yle yaptim ama birsey almadim


poz vermekicin basimi taclandirdim

Eve gidince bendeki susaklari suslemek icin susaklari inceliyorum

Cinar altinda bol kopuklu sakizli turk kahvesi ictik

Kiliseye ciktik

Kilisenin icindeki bu aradas cam suslemeleri yapiyordu bendekizlarima hatira birer kolye aldim .

Dilek diliyorsunuz havuzun ortasinda orta buyuklukte bir delik var bozuk parayi dileginizi dileyip atiyorsunuz para o delige girerse dileginiz tutacak demekmis bende oyle yaptim  dilegimiz dileyip rarami attim .Evet evet delige isabet ettirdim olacak dilegim:)

Evet sirinceden ayriliyoruz

3 yorum:

  1. Ne güzel dolaşıyorsunuz canım annem keyifle takip ediyorum buradan... Yarın dönüyorsunuz di mi? Dikkatli gidin canım annem...

    YanıtlaSil
  2. Çılgın hanım yollarda, şirinceden arada bir şarap getirtiyorduk kargoyla...

    YanıtlaSil
  3. mevdoscum siz boyle dolasip fotolar cekiyorsunuz ya, su an gitmis gibi oluyorum :) sen hep gez olur mu :)

    YanıtlaSil