27 Nisan 2011 Çarşamba

ENGINAR&FATMAGUL


 
Sabah saat 7 gibi uyandik nedenmi gece donduk acaip soguktu

Enginar tarlalari arasindan gectik goruntu harikaydi

Bu amicayi yakaladik daha yeni toplamis enginarlari pazara goturuyordu biz yolunu kestik tanesi 1 tl den enginar aldik

Istanbulda bu manzarayi gormek okadar zorki

papatyalar acmis heryer bembeyaz gelincik goremedim

 
Amicam beni de cekin deyince birlikte poz verdik

Enginar ekimi bakimi hakkinda kisa ayakustu bilgileri aldik

FATMA GUL gecen haftaki bolumde burada kalmis Ildirdaki tek otel yol sizi mecburen otelin yanindan geciriyor


Sabah kahvaltimizi ILDIRDA kir kahvesinde yaptik

Tam kahvenin karsisinda Fatma gulun sucu ne dizisi cekiliyormus MUSTAFA burada KERIM le kavga etmis

Sabah kahvaltisinda gozlemeler harikaydi

FATMAGUL un tecavuz sahnesi burada ceklimis 

CESME carsisini da hizli hizli  dolastik


sahildeki meydan sag tarafta cesmekalesi var
CESME sahili

13 yorum:

  1. Ahhh Çeşme ahh, nasıl da özledim... şu fotoğraflar ile özlemim bir kat daha arttı mevdoşum, bu arada blogunun yeni görüntüsü headeri çok şık olmuş çok beğendim , güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
  2. enginarlar ne ucuzmuş... dün pazarda kabukları soyulmamışların tanesi 2, soyulmuşların tanesi ise 2,5 liradan satıldı... uğraşmayayım diye soyulmuşlardan 4 tanesini 10 liraya aldım... hani bir de kalabalık aile olsak... :(
    öte yandan bahar bizi unuttu bu sene galiba... :)
    iyi gezmeler diliyorum... takipteyim keyifle.. :)

    YanıtlaSil
  3. Bende görmek isterdim,diziyi cok begenerek izliyorum maalesef,haftayi zor getiriyoruz:))

    YanıtlaSil
  4. tatil yörelerini sezon dışında daha çok severim...
    sessiz,sakin:))
    iyi tatiller.....

    YanıtlaSil
  5. hem resimlere bakıyor hem yaaağlıyorum bende bende gezmek istiyorum diye,süperrrr:)

    YanıtlaSil
  6. MEVDOŞ YENİ GÖRÜMÜNÜN ÇOK GÜZEL OLMUŞ, ÇOK BEĞENDİM.NE GÜZEL GEZİYORSUN ,TAKİPTEYİM :))

    YanıtlaSil
  7. Mekilacigim tesekkur ederim canim beni anlatsin istedim headerim .sende gidersin yaza ne kaldi sunun surasinda bitanem.

    Aysencigim aglamakiyamam sanaaaa.


    Buketcigim tesekkurler bitanem takip et takip .

    YanıtlaSil
  8. Sefan bol olsun canım benim.Enginarı ne kadar ucuza almışsın burada üç tanesi 5 lira ne kadar pahalıya alıyoruz çeşme dibimizde nerdeyse.

    YanıtlaSil
  9. sevgili arkadaşım hani enginar lezzetleri, aldınızda hala bekliyor mu bir kenarda yoksa .. dün bende halden 2.5 tl den aldım bizim evde çok sevilir ve sezonunda mutlaka sıklıkla alıp pişiririm.. resimlerle paylaşımların çok güzel teşekkürle, sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  10. aa. 1 lira mı. sudan ucuz ayol.

    YanıtlaSil
  11. Gülen yüzleriniz hiç solmasın, dostluğunuz daim olsun Mevdoşum kaldığınız evin manzarası harika, nazar ağacına da bayıldım ama biraz pahalı geldi bana bizler daha ucuzunu yapabiliriz sanırım ;)
    ama enginarlarda acayip ucuzmuş ya pazarlık yaptınız galiba yada amcam sizleri çok sevdi
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
  12. ya Mevdoş ben ne zaman senin gibi gezebileceğim yaa....

    YanıtlaSil
  13. Ay annişim Ildır ne güzel bir yer öyle yemyeşil o gözlemeleri lüpletmek isterdim bende zaten gördüğüm herşeyi yiyesim var homini gırtlak hii hii :) benim için de tadını çıkartın babişimle güzel annemmm çok özledim sizi burnumda tütüyorsunuz artık :(

    YanıtlaSil