25 Ekim 2010 Pazartesi

Yeni Bir Hafta

Bugün  pazartesi  iş günü  sabah çamaşır, yemek öğlen banka  alışveriş.Öğleden sonra 5 çayı ve epeydir ihmal ettiğim taşlarım bugun bunları yaptım araya da bir tatlı sıkıştırdım .Akşam rehavet çökmeden de biraz örgü yaptım.
Gündüzün  koşturmacasından blog geceye kalıyor  tabi.

cıvıl cıvıl malzemelerim

midyeler taşlar boncuklar


Resim yazısı ekle

Daha yarım bitirmedim didimden denizden çıkardığımız midye magnet yapmayı düşündüm .

Delikli taş boncuk doldurdum

Mavi mavi masmavi

Ayva tatlısı

Yastık olacak bıdıklarıma

10 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel olmuş Mevdoş, eline sağlık. Ama özellikle boncuk doldurduğun delikli taşlara bayıldım. Çok dekoratif olmuş gerçekten..

    YanıtlaSil
  2. mevdoş ben bu taşlara bayıldım, çok güzel olmuşlar... Yaratıcılık süperrrr, ellerine sağlıkk

    YanıtlaSil
  3. =) Delikli taşa boncuk doldurma fikrine hayran kaldım, nasıl bir yaratıcılıktır bu harikasınız =)

    YanıtlaSil
  4. TEŞEKKÜRLER BEĞENMENE SEVİNDİM

    YanıtlaSil
  5. BRAİ SANA DA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM HAFİF BİRŞEY OLSA GÖNDERMEK İSTERDİM SİZLERE AMA TAŞLAR ÇOK AĞIR

    YanıtlaSil
  6. Mevdoş, bunları boyarken ne tür boya ve vernik kullanıyorsun? Ben de uğur böceği yapmak istiyorum (senden kıskandım :)

    YanıtlaSil
  7. mevdoş ,hergün taşlarına hayranlıkla bakıyorum ,ya kıskanıyorum ben sizi bu kadar güzel şeyler yapmanızı ,becerebilecegime inansam inanın bende yapacagım ,görmesi bile huzur veriyor

    YanıtlaSil
  8. Kendimce boş zamanlarımda birşeyler yapmaya çalışıyorum çok teşekkür ederim dikiş dersi sağol.

    YanıtlaSil
  9. depresif arkadaşım akrelik boya kullanıyorum ama bazı renkleri yaptığım desene göre karıştırıyorum had bakalım kolay gelsin

    YanıtlaSil
  10. teşekkür ederim. umarım benimkilerde güzel olur. başarılı olursa bloğumda yayınlayacağım zaten :)

    YanıtlaSil