26 Ekim 2010 Salı

Sıkıcı bir gündü

Bugün usta bekleme günümdü.Önce bir aydır altında koca bir leğenle yaşamak zorunda kalan çöp makinesi ve leğen aşkına bu usta son verdi .Bilenler bilir evde usta beklemek nasıl bir iştir .Allahtan AMAN GEÇ KALMA ERKEN GEL  şarkısına tam başlamak üzereydim ki kapı çaldı .Usta kapıda şen şakrak şarkı söyleyen birini görünce amaninnnn  ben nereye düştüm bakışıyla bir baktı .Hemen toparlanıp mutfağa geçip 1 saatte işini bitirdi ve gitti.Bende onu beklerken yine taşlarımla oynadım biraz .Çok bunalınca da çıktım parkta dolaşıp geldim.Haaaa bu arada boyacıyı atladım yaaaaaa .Gülüyorsunuz galiba gülmeyin valla duvarlardakı çatlakları boyamaya geldi.
ustam  iş başında

evde beklerken bununla uğraştım daha bitmedi cila olacak

Arkadan duruşu sokak kapısına koyucam şimdilik yazın Marmariste bahçeye koymayı düşünüyorum

Evin arkasındaki parkımız

Spor aletleri bana baktı ben onlara belim sakat şu ara beklesinler biraz daha.Kafiyeli olmuş yazı aaaa

parktaki kedilerimizi besler bu amıcam bende arada  mama alıp veriyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder