10 Ekim 2010 Pazar

şu an yoldayım

Sabahtan beri zaman zaman arabada bu şekildeyim önce yayındaki  blogumu yaptım şimdi de bu gün yaşananları kısaca yazayım dedim çünkü 8 saattir yoldayız

Marmaristen çıktık dakka bir gol bir yol yapımı nedeniyle dinamit atmışlar kahvaltı edeceğimiz yer de 1 dakikalık mesafede durduk tabi mecburen yapacak bir şey yok zaman kaybı.


Her zamanki yerimizde   Çetibelide kahvaltımızı yaptık.


Sakarda gelin arabalarına el sallayıp mutluluklar diledik.


Çinede bir baraj açılışına ve halkın başbakanı görmek için nasıl yollara düşüp eziyetlerine şahit olduk bizde nasibimizi aldık ben bugun anladım ki biz kesinlikle adam olmayız .

Bu kalabalık inşallah Başbakanımıza ulaşır da aralarından bir tanesi derdini anlatabilir.

Uzun bir yoldan sonra Akhisarda yemek molası vermek için burada durduk canı keşkek isteyenlere tavsiye ederim. 

Yemek yerken bu şirin şeyi sevdik.

Arabamızı yıkattık.

Zeytin dallarını sevdim inşallah benim zeytinimde bu kadar verir diye dua ettim.

Meşhur keşkek.


 ilk önce gelen atıştırmalık da ben yemedim.
Akşam 23 te evimizdeydik.

1 yorum:

  1. Annişim keşkek neydi? Çok güzel gözüküyor burdan mmmmmm :)

    YanıtlaSil