12 Ekim 2010 Salı

mutluluk

Bugün canım goncam elinde kocaman bir zarfla gelince kalbim deli gibi atmaya başladı .Kimden geldiğini hemen tahmin ettim tabiii . Uzaklardan çokkk uzaklardan gelen o güzel zarf bana çok ama çok şey anlatıyor.Bugün sizi ne mutlu etti bilmiyorum ama benim kısaca bugunkü mutluluğum buydu.Cumartesi sabahına kadar bu beni götürür çünkü ınga mınga kızım geliyor cumartesiiiiiiii.




SİZİ SEVİYORUM CANLARIM

postadan çıkan bu zarf mutluluk bu benim için ben çokkkkk ama çokk mutluyum bugün

Selinimin kalbini bana göndermesi

Bu kalp ve Selinimin kibar nazik bebeğimin çizdiği mevdoş resmi

Derinimin minicik elleriyle çizilmiş bu güzel resim yakında adını doğru yazmayı da öğrenir benim minik bebeğim benim için mutluluk bu çizimlerde saklı

canım kızımın güzel ellerinden çıkan harika kuş başları Amerikanın en sayılan dergisinde yayınlandı bu eserler bana da yollamış nasıl mutlu oldum anlatamam

2 yorum:

  1. Canım annemmmmm cumartesi kendim için ayrı ablam için ayrı ayrı öpeceğim sizi, hazırlıklı olun ;)

    YanıtlaSil
  2. Allah kavustursun ..Nasil ozleniyordur hem de iki kiz da uzaklarda..annem de sizin gibi ama onun bir sansi en son dogurdugu erkek kardesim.
    iyi eglenceler boool mutluluklar:)

    YanıtlaSil