20 Ekim 2010 Çarşamba

Ne Gündü Ama

Gece şu manzarayı gökyüzünün şu güzelliğini görebilmek için geç yatıyorum dolunay zamanı.Kurt kadın olmuyorum yaaaa merak etmeyin

Güzel biten gecenin sabahında beni çok kötü bir sürpiriz bekliyordu.Aşağıya bir indimki arabamı tanıyamadım heryanı boya olmuştu.Sivri zekalı kapıcımız iş bittikten sonra haber verdiği için olan olmuştu. Yüzümü dahi yıkamadan soluğu araba yıkama yerinde aldım .


Hemen eve gelip bir kahve içtikten sonra paçaları sıvayıp mutfağa girdim .Bugun yemek yapma günümdeydim ve benim moralimi hiç ama hiç kimse bozamazdı.
Şimdi size çok güzel  değişik bir tatlı tarifi vereceğim adını sormayın bilmiyorum,
MALZEMELER,
2 BÜYÜK  PORTAKAL
250 GR TOZ ŞEKER
6 YUMURTA
KABARTMA TOZU
250 GR İRİ ÇEKİLMİŞ BADEM
PORTAKAL LİKÖRÜ

2BÜYÜK PORTAKALI DİLİMLE 2 BARDAK SUYLA YUMUŞAYANA KADAR PİŞİR

6 TANE YUMURTAYI ÇIRP ŞEKERİ YAVAŞ YAVAŞ İLAVE ET 10 DAKİKA ÇIRP
BLENDIRDA PURE YAPTIĞIN PORTAKALI İLAVE ET
SONRA İRİ ÇEKİLMİŞ  BADEMİ İLAVE ET KABARTMA TOZUNU DA KOYDUKMU İŞ BİTTİ.

160 DERECE TURBO FIRINDA 45 DAKİKA PİŞİR
DİĞER TARAFTA  250 GR ŞEKERİ 1BARDAK SUYLA 3-4 DAKİKA PİŞİR,2 KAŞIK LİKÖRÜ KOY . FIRINDAN ÇIKARTTIĞIN TATLININ ÜZERİNE DÖK AFİYET OLSUN. DONDURMA  İLAVESİYLE  SERVİS YAP.
DİKKATİNİZİ ÇEKERİM UN VE YAĞ OLMAYAN BİR TATLI BU.
AFİYET OLSUN

7 yorum:

  1. Tatlıyı yiyen 1. ağız olarak gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki bu tatlı ŞAHANE! Ellerine sağlık canım annem!!!

    YanıtlaSil
  2. un yok, yağ yok... oldukça hafif... Bunun üzerine söylenecek tek bir söz olsa gerek ki; o da olsa olsa süper olur herhalde :))Elinize sağlık, bende böyle hafif bir tatlı arıyordum, şanslı günümdeymişim doğrusu...

    Sevgilerrrr :)

    YanıtlaSil
  3. portakal bu şekilde pişince tadında bir değişiklik oluyor mu acaba?

    çok hafif ve ferah bir lezzet diye düşünüyorum. eline sağlık mevdoş :)

    YanıtlaSil
  4. ..ay harikaa söyleyecek söz bulamıyorum o enerjiyi ekrandan verebiliyorsunuz ya mevdoş ablacım ..nedene bilir ki ..herşey süperr...arada ses çıkmasada heep 1 numaramsınız benim ...yaydığınız pozitiflik anlatılamaz..teşekkürler mevdoş ablacım bizlere kattığın ve gülümsettiğin her şey için ..iyiki varsın ..sevgimle nur

    YanıtlaSil
  5. portakal suyla kaynatılınca acısı gidiyor güzel bir aroma kalıyor ağızda .

    YanıtlaSil
  6. brai şansın her zaman açık olur inşallah

    YanıtlaSil
  7. Hazır işlerden biraz fırsat bulmuşken bugünün ilk ziyaretini sana yapıyorum canım. Güzel sözlerinden ötürü çok teşekkür ederim. Şans perileri her daim hepimizin üzerinde olur insallah... Keyifli bir gün seninle beraber olsun...

    YanıtlaSil