21 Ekim 2010 Perşembe

Kadınlar Topluluğu

Sibelim gidiyor diye annem, teyzem, kardeşim geldi bugün.Hazır onları bulmuşken sabah pazardan aldığım barbunyaları önlerine koydum.Deli kadir gibi ayıklayın ülennnn diye.Bu arada kahvede yaptım ayıp olmasın diye.

3 Nesil bir arada  veda zamanı.Sonradan farkettim  soldan sağa paruseli ,ceketli, montlu ve bendeniz cennet kuşu yazdan kopamamış Mevdoş askılı buluzla hay allah ya ama 2 gündür  hava sıcaktı ben ne yapayım öldür allah koca kış böyleyim ayıp olmasın millet bana bakmasın diye ceket giyiyorum ama çorap asla .Bir çorabın beni esir almasını müsade edemem doğrusu.

Ayyyyy bende istiyorum bundannnnnnnn bana ne bana ne   goncammmm sana sesleniyorum duy sesimi.

Araba yeni bayılıyorum yeni araba kokusuna  sağını solunu iyice inceledik .

Şimdi arabadan tavaya nasıl geçtik ne alaka demeyin.Herkesi yolcu edince saat kaçtır mesela .Normalde misafirler 17-18 gibi evlerine gittikleri için ev sahibinin hemen akşam yemeği için etekleri tutuşur doğru mutfağa. Bu saatte tencere yemeği geç .Ne yapalım hemen Balık ve salata.İşte bu tava da çift taraflı omlet veya balık tavası oluyor kendileri.

Tavayı çok az yağlıyoruz.bende saç sipreyi gibi fıs fıslı yağ var ondan az fıslatıyorum her yerine.Hamsiyi ortadan bu şekilde diziyoruz

Dizmeye devam

Veeee bittti

Kapağını kapat ağır ateşte hiç yorulmadan altını üstünü pişir .Bu tavadaki balıklar tam bir kişik porsiyon.Diğer kişiler içinde ikinci normal tavayı  hazırlayabilir porselen bir tabakla alt üst edebilirsiniz .Duyar gibiyim hamsi tavası da var diyorsunuz biliyorummm .
Yanına bol marul,Beyaz ve mor lahana karışımı yeşil soğanlı ,nane,maydanoz dereotu karışımlı bir salata harika oluyor .

7 yorum:

  1. Hamsileri bu şekilde dizince çiçek gibi görünüyor, kasımpatı gibi. Çok hoş oluyor hem çıtır çıtır :)

    YanıtlaSil
  2. Evet çıtır çıtır ve hem de pişirmesi kolay

    YanıtlaSil
  3. Merhaba cok sirin ve samimi bir blogmus. Guzel paylasimlarda bulusmak umudu ile izlemeye aliyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ediyorum bayram kombesi olduğum gibi bir blog benimki sağolasın sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. afiyettt bal şekerr olsunnn :))

    YanıtlaSil
  6. evdoş sende hayat var ,ne çılgınlıgı ,duraganlıgı sevmiyorsun ,ben seni yeni tanıdım ,ama her bloguna girişte 20 dakıka kesin okuyorum:)resimde süpersinsiniz heppiniz ,

    YanıtlaSil
  7. CARREFOURDA SATILIYOR SCHAFER ALDIM MÜTHİŞ.

    YanıtlaSil