16 Eylül 2010 Perşembe

Ben bugün ne yaptım


 
Saat 14 gibi yola dökülüyorum.

Tam techızatlı cevat kelle vardı bir zamanlar tv de aynen onun gibi gidiyorum sahile


 
Uzakta nokta gibi görünen beyazlık benim yem.

Kefal kanallarda olur ama burası cok temiz onun için çok lezzetli olur buranın kefali  .

Benim gibi meraklı olan balıkçı memet sepetini çıkarıp durur bu yörenin halkının şivesi bu .Size hatır soracaklar ya napıp durursun derler.
 

Tutuğum ve sepete giren kefallerle  çok hoşuma gitmedi.Balıkçımız Tekin hızır gibi imdadıma yetişti tutğu lağos balıklarını satın alıp mutlu mutlu eve döndüm. Bir günde böyle geçti yarına allah kerim sabah ilk işim sepete bakmak olacak içimden bir ses güzel balık girecek yönünde .Kunatum  devreye girmeli hemen balık sepete gelsin balık sepete girsin kaç defa söyliyecektim yaaa .

Bu çam ağacı kaç yıllıktır acaba kökleri çok güzel kanala girmiş durumda.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder