7 Temmuz 2010 Çarşamba

Kizlar herseyi unutturdu

Sabah mesai 7 de basliyor hayatimin en guzel sesi yatagimin yanina gelip diger uyuyanlari uyandirmamak icin sessizce anannecigim lutfen kalkarmisin demeleri beni bitiriyor.Onlara kahvalti hazirlayip kendim icin de cay demledikten sonra artik onlarin emrindeyim.Bitmek bilmeyen istekler  .Su ara mikadonun copleriyle yirtmis vaziyetteyim cok sevdiler bu oyunu bayagi da guzel oynuyorlar selin mizikcilik yapsada bayagi eglenceli oluyor .

Canim guzellerim sabah pek keyifli oluyorlar hep boyle resimde goruldugu gibi degiller tabiii.Tatli birsey eglenceli birsey diye siralamaya basliyorlar .
Su ara bir para kazanma hirsidir gidiyor.Cocuklar TURKIYE ye gelince onlarda gecim derdine mi dustu ne ? .Gecen gun yaptigim kurabiyeleri sattilar dun de limonata satacagiz diye tutturdular.

Sabah erkenden bebisler uyurken sibelime gittim bugun erkenden  nakliyeciler gelecekti . Ben gittigimde gelmisler ise de koyulmuslardi bile .   Esyalar toplandi sarip sarmalandi paketlendi  kolilere kondu ve  moscowaya gitmek uzere yola cikti .

Canim kizim orada yanliz basina nasil yapacak o isleri simdiden dusunmeye basladim ama hayat bu bizim bitirdigimiz yerden onlar basliyor nasil kaderse bu yani su buyuklerin eli opulmeli  ne demisler tarih tekerrurden ibarettir diye  cok dogru.

Gunun sonunda pilleri bitiyor ve kendilerini nereye atacaklarini bilemiyorlar dinlenirken  keyifci derinim cay keyfine bayiliyor .Cogunlugu sudan ibaret  olan pasa  cayini keyifle iciyor.

Dedemiz su ara santiye kurmakla mesgul aksamlari gec geliyor .Ben bazen evin yolunu sasiracak diye korkuyorum Eve gec geldigi icin de bebislerde sirayla dedenin kucagiinda hasret gideriyorlar biraz yorgunluk biraz keyif tadina doyum olmuyor.
Eglenceli birseyden kasitlari da bilgisayarda cocuk oyunlari .Sagliklarina zararli oldugunu bile bile 3-4 gunde bir yarim saat izin veriyoruz .Bizim 50 li yaslarda ogrendigimiz su aleti onlar bu yasta yutmus vaziyetteler simdiki cocuklar biliyorsunuz indigo cocuklari olduklari icin cin gibiler massallah.

4 yorum:

  1. hep böyle keyifle sağlıkla geçsin günleriniz :)

    YanıtlaSil
  2. Mevdoşcum Rabbim hep mutluluk nasibetsin torunlarla ve evlatlarınla.Her gününüz bu günleriniz kadar güzel olsun.Öperim şekerleri

    YanıtlaSil
  3. sagolasin kizlar cok tesekkur ederim ayni guzel temennileri bende sizlereve beni izleyenlere gonderiyorum

    YanıtlaSil
  4. Mutluluğun resimlerini paylaşıyorsun süper anneanne onlarla iletişimi organizasyonu yapmak kolay değil nice mutlulukları paylaşmak dileğiyle

    YanıtlaSil