4 Temmuz 2010 Pazar

Bugun biz denizdeydik

Dondurma bana gore harika bir tatli  sevmeyen de olabilir ama ben cok seviyorum .Bugun denize giderken kizarla aldik bir guzel yedik.
Silivriye giderken maxi alisveri merkezinde durup kizlari alisverise goturduk .Su tabancalari ,kolluklar daha neler neler aldik sahilde pek keyifiydiler.Su tabancalarini birde bizde denemeseler cok iyi olacakti.


Misrayla butun gun havuza girip kumsalda kumdan kale yaptilar onlar mutlu olunca degmeyin benim keyfime torun bambaska oluyor torunu olanlar bilir bunu .Ikinci baharimizi yasiyoruz kisacasi canim kurban onlara.
Vakit nasil gecmis anlamadik.Donuste babamiz dedemiz bayagi yoruldu.Trafik felaketti ama ben hemen evrene pozitif enerji yollaydim simdi inanmiyacaksiniz ama gercekten bir sure sonra trafik sip diye akmaya basladi goncamda artik inanmaya basladi.Yakinda benden kurtulmak icin evrene mesaj verir mi acaba ?

2 yorum:

  1. Hhahahhah çok alemsin annişim :)

    YanıtlaSil
  2. sizden kurtulmak için evrene mesaj vermezki ,yazılarınızdan anladıgım kadarıyla çok canayakın ,hayat dolu bir insansınız ,sizi kaybetmemek için elinden gelen herşeyi yapıyor eşiniz ,selamlar:)

    YanıtlaSil