5 Nisan 2010 Pazartesi

Tilki Hesabi






havalaninda canlarimla son oynasmlarimiz


Veda zamani nefret ettim bu manzaradan kurtulamadik gitti


CALIFORNIA


california havalanindaki dinazor iskeleti gercek


1. etap 4 saatlik california yolculuguucakta

Nilosla telde

Ne demisler tilkinin gidip dolasip gelecegi yer kurkcu dukkani.Bizde de oyle oldu gittik gorduk ve dun gece geldik .Gelmemle biriken islere girmem bir oldu .Bir ay gibi kisa bir zamanda olsa insan gittigi yere alisiyor .Kisa diyorum cunku okadar cok sey yaptik ki zaman az geldi bir dolu da yapamadigimiz seyler kaldi insallah seneye hele bidiklarima hic doyamadim.
Oranin duzenine temizligine hayran kaldim ve bunu bugun sokaga cikinca daha iyi anladim.Simdi biri cikip ama sekerim sen guzel yerine gittin diyebilir en nefret ettigim hitap seklidir sekerimli konusmak helede tanimadigim birine hitap sekli biraz kaba geliyor bana.Evet daha once de dedigim gibi salas ve dokuk mahalleri de var pis yerleri de var ama adamin biri siz yanindayken sokaga hokkali bir sekilde tukurmuyor.Yolda karsidan karsiya gecerken gaza son surat basmiyor her neyse butun bu olumsuzluga ragmen evim evim guzel evim dedim.Bayagi ozlemisim evimi .

Kadikoyde isim bitince nilosum icin antika carsina gittim kafamdaki kolyeyi yapmak icin 1 saat eskileri karistirdim resimler aldim orada gorup begendigim kutulardan yapacagim becere bilirsem tabi .

3 yorum:

  1. ..Hoşgeldin mevdoş ablacım inanın şuan ağlıyorum kızım sen delirdin mi deme sakın olur mu...benim bitanem geldi aklıma sizi böyle bavullarla görünce her havaalanı yolunda karşılamaya giderken bile ayrılcağımız anı yaşayarak doyamıyoruz bir birimize sarılırken hep bi tarafın eksik nasıl zor şu gurbet ..her kelimene katılıyorum ve elbette insanın evi gibi yok...çok şükür iyiler hoşlar hepde iyi olsunlar işallah ...tüm gurbettekilerimiz ...iyiki varsın mevdoş ablacım sevgilerimle nur

    YanıtlaSil
  2. Yok hayir demem nurcugum oyle sey olurmu gurbeti yasayan bilir ben yillardir yasarim ama hala uykumdan bazen aglayarak uyanirim .Hasretlik kotu ama sagliklive mutlu olmalarini bilmek gormek cok guzel.Teknoloji ilerledi artik bizde bu nimetlerden bu durumda yararlaniyoruz sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin çılgın kadın

    YanıtlaSil