5 Nisan 2010 Pazartesi

Bugun bir ricam var

Hobilerim bir degilki ama ben kafayi su an baska bir seye taktim.

Bahceme gidemiyorum seyehatten yeni geldigim icin dinlenmem lazim
Ayni durumdan oturu en onemli hobim balik olayina giremiyorum

Su an en onemli isim su odadaki valizleri bosaltmak.
Ama yok canim onuda yapmak istemiyorum havamda degilim .Kafayi kumasa baski yapmaya taktim ben kendim begendigim desenleri kumasa basabilirmiyim bu konuda bana yardimci bilgileri olan varsa yazsin lutfen buyuk bir ihtimallle makineyle oluyor bu is ama ev tipi varmi acaba onu merak ettim ben yine internette arastiracagim ama zaman kaybi acisindan bu ricam .Belki benim gibi bu konuya ilgisi olan yapan vardir diye rica ediyorum Simdiden tesekkurler .

5 yorum:

  1. Yorum Gönder
    http://www.desingspongeonline.com/2009/08/diy-project-block-printed-duvet.html , VE http://www.amazon.com/Printing-Hand-Handmade-Stencils-Screens/dp/1584796723/ref=pd_bbs_sr_1?... DesingSpongeonline.com adreside genel olarak takipettiğim bir site fikir verebilir size...anladığım kadarıyla siz tek bir örnek değil görselliğin tümünü bastırmak istiyorsunuz bende merak ediyorum açıkçası nasıl olduğunu bakalım bulabilecekmiyiz...:)) aklıma birşey takıldımı bende sizin gibi hertaraf kalk gidelim olsada illa onu yapıcam rahat edemiyorum en azından nasıl olduğunu bulana kadar...yalnız değilsiniz bu bakımdan :)) işallah istediğiniz sonuca çarçabuk ulaşırsın mevdoş ablacım sevgiler nur:)

    YanıtlaSil
  2. mevdoş ablacım kontroletmeden yoladım kusura bakma lütfen başka bir yer çıkıyor ...siz desing sponge yazın arşivinden 12ağustos 2009 sayfasını açın şablon yapıp kumaş boyasıyla aktarma yapmışlar biliyorsunuzdur ama paylaşmak istedim de becerememişim yanlış bir sayfa açılıyor bu bakımdan bilginiz olsun :) sevgiler nur

    YanıtlaSil
  3. evet canim actim senin de yazdigin gibi baska bir sayfa cikti simdi bakarim sagolasin .

    YanıtlaSil
  4. Bazı büyük kırtasiyelerde transfer kağıtları satılıyor istediğiniz resmi yazıcıdan basıp sonra ütüyle aktarıyorsunuz.

    http://www.hepsiburada.com/hp-t-shirt-transfer-kagidi-170gm2-12syf-a4-c6050a/ProductDetails.aspx?productId=mrrprd_ofishp1715&categoryId=21002806

    bu linkten ürünü incelebilirsiniz.Koyu renk ve açık renk kumaşlar için seçenekler var.

    YanıtlaSil
  5. tesekkurler guloscugum en kisa zamanda kirtasiyeye bakacagim

    YanıtlaSil