3 Mart 2010 Çarşamba

yorgunluk ve heyecan

bu gulen suratlara bayildimuzun seyehatlerde ciceklerinizin dibine su doldurup batiriyorsunuz cicekleriniz susuzluktan kurumuyor.
3gun sonra havadayiz

Yorgunum cok yorgun eskiden nasil yaparmisim simdi hayretle bakiyorum gecen yillara esimin isi nedeniyle 2-3 yilda bir dolu ev tasimalar .
Hemde 2 cocukla daha sonra cocuklari bekleme belli zamanlarda esimin yanina gitmeler odanin bir kosesinde valizler hep hazir beklerdi .Gencligin verdigi bir enerji mi yoksa yeni yerleri gormenin heyecani mi bilemiyorum cok heyecanli ve zevkli gelirdi simdi de cok heyecanliyim cok keyifliyim ama tam gider ayak yapilacak isler duzenlemeler evi birakirken herseyin evdeymisim gibi kalmasi icin yapilan hazirliklar beni yoruyor tabii. Huyum kotu anacigim birak cek git degilmi yokkkk hersey duzenli olacak kirli pis kalmayacak bu tertip duzens on dakika programlari beni yoruyor tabiii. Haaa bu arada evde tabiki birileri olacak ama ben kendi duzenimde birakmayi istiyorum gelince baskalarinin duzenini nasil bulurum bilemiyorum tabiii(;
Su an da oyle veda icin gelen arkadaslarimi bekliyorum sabahtan beri kekler borekler corekler yapildi ev duzenlendi silindi cay bardaklari hazir kahve takimlari yaninda verilecek cukulata ve kendi elcegizlerimle yaptigim likorler hazir bekliyorum beklerken de bos duramadigim icin yaziyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder