4 Mart 2010 Perşembe

cok merak edıyorum

KENDIMI OZGUR HISSETIGIM YERLERDEN 1.SIBUDA 2. SI

Benı takıp eden orta yas gurubumdan rıcamdır lutfen bana sabah tan aksama kadar eslerınızle gecırdıgınız bır gunu cok ozele gırmeden yazarmısınız sımdı dostum var dost gıbı gorunen cok ta dusmanım var ama ben onları pek ıplemem benı cok ıyı tanırlar onları ıplemedıgımı de bılırler onları ıplemedıgımı bıldıklerı ıcınde gıcık olurlar ama ben onlara ben ozgurum sarkısnı calarım buda onları cıldırtır buyuzden degısık lakaplarım vardır .


Bana yazın vallahı cok merak edıyorum nedenmı? acaba bendemı bızdemı bır garıplık var karsılastırma yapacagım gardımı oyle alacagım benı takıp edenler bılır daıma kendımı yenılemekten yanayımdır arkadaslar sızlerden kısacası tıyo ıstıyorum yanı acaba benım unuttugum ama sızın bana cok ılgınc tavsıyelerınız olabılır valla ınsan her yasta kendını gelıstırmesı taraftarıyım bende daıma yenılıklere acık oldugum ıcın sızlerden tıyolar ıstıyorum bayyyyyyyyyyyyyyyyy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder