29 Aralık 2009 Salı

Hafta Sonu Karakoy






Nimet ablanin bilet kuyrugu( (: )

Balik ekmekciler
Balikci arkadaslar

Bugun haftanin ikinci gunu gec bir yazi ama mallesef yeni vakit bulabildim pardon hafta sonu guzel bir hava, guzel bir kahvaltidan sonra avrupa yakasina gecmek icin arabamiza bindik kakara kikiri bir yolculuk oluyordu .
Taaaa ki birileri eski yaralari kasiyana kadar her neyse dedik kasi bakalim karsindaki bundan zevk aliyorsa yapacak bir sey yok ben ne lursa olsun keyfimi kaciracak hic bir seye aldirmamayi ogrendim veeeee kasima bitti.
Aman allahim ne guzel bir sahil insanlar civil civil oltalar baliklar tekneler insanlar hava guzel diye sahile kosmus Eminonu nimet ablanin onu kuyruk Yeni Yil icin alisverisler cocuklar hersey cok guzeldi her ortamda kendimi sevdigim icin nesemizden evel allah hic taviz vermem keyfimi kimse kaciramaz dedim ve sahilde bol kopuklu kahvemi ictim Eminonunden alisverisimi yaptim aksam uzeri NEW GALATADA peynir ve rakimi soyledim degme keyfime gitsin minik kizim ve arkadasi da geldi kadro tamam hadiii bakalim EN KOTU GUNUMUZ BOYLE OLSUN SEREFE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder