30 Aralık 2009 Çarşamba

Benim En Mutlu Oldugum An

cok mutluyum cokkkkkkk
iyisini secmek cok zor hepsi cok guzel

tatli su icin

sirti cekmek icin

aynen sirti icin kasikli

sec begen al

hadi bakalim rast gele arkaddaslar

Beni mutlu etmek cok kolay hic oyle altinla pirlantayla isim olmaz bana balik malzemesi ve balikla ilgili kitaplar alin yeter.
En mutlu oldugum anlardan biri de resimde gorulen su anlar olta aldigim malik malzemeleri aldigim anlar.
Birde yeni yilin ilk sabahi evde olmayi hic sevmem .
Yuzumu yikayip kendimihemen acik havaya dogaya atarim is yapmam yemek yapmam ne bileyim benim de geri kalmis belki itikatim bu yeni yilin ilk gunu ne yaparsam butun bir senem oyle gececek gibi gelir bu yuzdende gezmeyi tercih ederim bu yuzdendr ki oltam eskidigi icin yeni oltmi malzemelerimi aldim saroza baliga gidecegim somineyi yakip balik sucuk yapacagim kumsalda yuruyup midye kabuklari toplayacagim kavanozuma yenilerini ekleyecegim .
Herkese de tavsiye ederim ben bunu cok denedim gecekten de butun sene eglenceli bol gezmeli geciyor .

1 yorum: