14 Kasım 2009 Cumartesi

SEVGILI BLOGUM

bunlarda uzakta olup her dakika yanimizda olan canim bitanem torunlarim bu arada dun onlarla da goruntulu konustuk ufaklik yine dagitti ortaligi asi bebisim benim
elinden el isi gelmeyip kendini ses sanatcisi sananlar mi?istersiniz

kurdele nakisi yapanlarmi istersiniz
masanin tek erkegi olmaktan mutsuz olanlar mutlu edilemiyenlermi istersiniz 5 cicege bir bocek her telden var ailede alahima bin sukur
inga minga kizimin el emegi goz nuru eserleri

kendime hediye aldim acelyalar
arkadaslara yemege gittim gecirdigim en b.....ktan geceydi yemekler guzeldi de ben geceden zevk almadim bir an once bitse de evime gitsem diye baktim
galatasaray bayragini yikamislar insallah ise yarar da gs kendine gelir berbat onuyorlar bu sen

dag bayir atladim meyve topladim

Ben bu blog isini duzenli yapamiyorum ya ilham gelmiyor bazen kal geliyor bu ara havalardan midir neden bilemiyorum sanki kis gelmeden kis uykusuna yatmis gibiyim .
10 Kasimdan beri keyfim yok duygusalim kendimle bas basayim duygularimla dusuncelerimle insanlari anlamaya calismakla hayat hakkinda uzun uzun dusundum etrafimdaki insanlarin nasil iki yuzlu olabildiklerini seyrettim yillar once 2 kadin beni arkamdan bicaklamisti aslinda aliskinim ben . Duygusal bir insanim insanlari seviyorum saf saf ta taaaaa yuregimi icimi aciyorum gecmis zamanlarda coookkkkk aci tecrubelerim olmasina ragmen hala akillanmis degilim.
Kalktim babama gittim mezarini ziyaret ettim dertlestim ondan bana yardimci olmasi icin akil istedim.Bir parti ikizler burcu olan birisini nasil ne zaman ne yapacak diye takip ettim mutlu etmeye calistim haaa sakin ikizler burcu olanlar alinmasin ama zor insanlar yaaaaa .
Ay su an soguk bir miller actim cocuklar yazarken iyi gidiyor valla ha nerede kalmistik hafta sonu bir RIVA yaptik koyleri gezdik sahilde oturduk gunesin batisini seyrettik.
Bugunde minik kizima kahvaltiya gittik hersey guzeldi kahvalti nefisti kahveler icildi fallar bakildi dertlesildi el isleri yapildi bir pazar da boyle gecti sevgili blogum soz daha cok yazmaya calicagim sana su ara lakabima yarasir cilginliklar yapamiyorum ama soz en kisa zamanda bana yakisan olacak insallah simdilik hosca kal blogum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder