17 Kasım 2009 Salı

onemsenmemek cok kotu


hayatimin tek anlami canlarim benim
Blogumunda kendimi tanitirken boga kadiniyim ask kadiniyim sevgi doluyum herkesi insanlari seviyorum icim enerji dolu diye kendim anlatmistim sozumun arkasindayim dusuncelerim hic degismedi sevmeyi sevilmeyi ve bunu bana hissettirmlerimelerini cok seviyorum ammm velakinnnnn sizin istemenizle olmuyor ki bu surekli veriyorsunuz seviyorsunuz konusuyorsunuz ama sesiniz bazi yerlere gitmiyor.Belki gidiyor da gitmedi gibi davraniliyor mallesef.Sevgi fedakarliktir seviyorsaniz onun sevdigi seyleri sevmeseniz bile seviyor gibi yapar karsinizdakini mutlu edersiniz deger veriyorsaniz deger verdiginiz insanin deger verdigi kisileri uzmezsiniz ayy bu yaz yaz bitmez ben aliskin degilim boyle edebi yazilara ben ortaya koyuyorum alan alir almayan sag olsun.
Bugun ve uzun bir suredir boyle hisseder oldum nedeni bende sakli birine tavir aldiginiz oldumu hic, daha onceleri de boyle durumlar oldu konuya giren konuyu acan hep ben oldum .Ama simdi kendimi yorgun hissediyorum ve kendimi kapattim artik yoruldum cunku uzun bir suredir sesinizi haykirdiginiz kisiler de bir degisme yoksa hayat yoruyor sizi ve susmayi tercih ediyorsunuz ne acidir ki siz sustukca suskunkuk daha da artiyor ve onemsediginiz sevdiginiz deger verdiginiz insanlar sizin ona verdiginiz deger kadar o degeri size vermiyor onemsemiyor bile neyin var diye size sorma zahmetinde bile bulunmuyor nedeni de cok basit cunku kendini seviyor sinirlendirmek istemiyor benim etrafimda bu soyledigim insanlardan o kadar cok varki onun icin yoruluyorsunuz sizde hayati oluruna birakiyorsunuz onemsenmemek cok kotu elestiriler kaba ve saygisizca oldugu zamanda cok kiriliyor insan ve sizde sevgi aci ilgi aci oluyorsunuz siz siz olun karsinizda kim olursa olsun bu arkadasiniz cocugunuz esiniz olabilir yuzu biraz dusunce ufak bir hareket sevgi ile yaklasim herseyi degistirecektir sevgiyle kalkal blogum insallah yarin daha neseli bir seyler yazarim bugun havanin kasvetinden midir nedir bugun boyle karamsar yazdim .

2 yorum:

  1. Canım annem seni çok seviyorum, seni hep mutlu, neşeli ve çılgın mevdoşum olarak görmek istiyorum, sen benim canımsın ve ben seni çok önemsiyorum güzel annem!

    YanıtlaSil
  2. Evet benim de var cevremde boyle insanlar.

    Su kisa hayatimda ogrendigim en yararli cumle "sana deger vermeyene sen hic deger verme" olmustur. Gercekten kimse icin kendini uzmeye degmez.

    Iste bu yuzden bu insanlardan uzak durarak bana deger verenlere yogunlasiyorum ben. Az ve oz olsun diye :)

    Cok tatlisiniz ayrica, bayiliyorum uslubunuza :)

    YanıtlaSil