3 Kasım 2009 Salı

bugun ziyafet var

bir tarafta laptop bir tarafta malzemeler pazi sarmasi yaptim ay ellerimi yikadim arkadaslar sakin merak etmeyin hemde su domuz gribini iyice gozumuze soka soka her dakika her kanalda hatirlattiklari icin valla el yikama konusunda rekor kirabiliriz su son gunlerde sakin merak etmeyin lap top mutfak masasinin bas kosesinde demirbas yaniii
arada yaparim ama iyi sararim ogunmek gibi olmasi evde diet yemekleri pistigi icin bu goncama ziyafet gibi oluyor.

bu da bahcenin son urunleri sag olsun bilgisine guvendigim saygi duydugum bir buyugum bu yesil domateslerinde digerleri gibi kizaracagini iddia etti bakalim deneyip gorecegiz hep beraber ben yazarim sizlere.
Bu da cok sevedigim pepino agac olacak simdilik yeri mallesef degistirilemiyor baharda ki bhara kadar insallah yasatirim ay evrene insallah negatif mesaj vermedim yasayacak yasayacak oh bozdum sinyali sonra bahceme gidecek meyvesi tatsiz kelek kavun tadinda ama internete girin bakin herseye iyi geliyormus ozellikle sekere .

Su an uzerinde 8 tane meyvesi var dun gubre aldim ozel birde toprak ilavesi yaptim balkonda kiritiyor cam kenarinda .

1 yorum:

  1. ooooo afiyet bal seker olsun!!! pepinoya bayildim annis yaaa... benim portakalimda da bir tane portakal var!!! daha yesil.... fotosunu cekerim sana... muccuukk!

    YanıtlaSil