2 Kasım 2009 Pazartesi

bu arada ne yaptik

guzel mamalar yendi dogum gunleri kutlandi
muhabbetler edildi keyifler yapildi

canim ataturkum keske bu resimleri her yerde her zaman gorebilsek



sarozda somineler yandi baliklar yapildi keyif guzeldi ama hava acaip soguktu .

Zeytin muhabbetinden sonra biraz ara verdik istemeden ama neler yaptik neler yine costum yine dalgalandim ben ay monotonluk bana gore degil illaki birseyler yapmam lazim kis geliyor bakalim neler olacak allahtan goncam kafa dengi de benim gibi zipir birne katlaniyor icim cosuyor ne yapayim allah allah yaaaaa .Bayramlar kutlandi dogum gunleri kutlandi sarozlara gidildi.

2 yorum:

  1. 22 eylüle kadar hepsini okudum, genel bir iltifat olsun cok ama cok cicisiniz yahu.
    Daha sık yazın olur mu? kuaförde saçlar yapılırken biryandan foto cekme cabası için bile takip edilir bu blog :D
    sevgiler en kocamanından

    YanıtlaSil