GÜZEL BİR HAFTA DİLEĞİYLE CANLAR etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
GÜZEL BİR HAFTA DİLEĞİYLE CANLAR etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

15 Ekim 2011 Cumartesi

ŞU AN YOLDAYIM

Evet 3 gündür sesim soluğum çıkmıyor sebebi malum goncam geldi.Perşembe gece 11 gibi otogardan  havaştan aldım onu.Marinada dolaştıp yemek yedikten sonra evin yolunu tuttuk.Bana çok acımış olcak ki gelirken mamalar getirmiş sağolsun.
Su böreği de getirmiş nefisti .
Canımın tatlı çektiğini duyan goncam bana gülloğlundan karışık tatlı getirmiş.Hepsini ben yemedim canım bizim çocuklara verdim.
Cuma sabah  kahvaltı sonrası sahilde dolaşmak için bize çok yakın olan Amazona gittik.
Çok doğal bakir bir sahil burası .
Taşların arasında gördüklerime seviniyorum.
Olamaz böyle bir güzellik resmen taşların arasında çıkmış bu çiçek yolun üzeri halı gibi pespembeydi.
Sahilegidince eşelenmeden duramıyorum .Ne aradığım merak ettiniz değilmi gene acaip icatlar peşindeyim :D


Amazondan dönünce 14.30 gibi bizim sahile indik saat 18 kadar denizden ayrılamadık  goncam gelince keyfim de yerine geldi .

Onu güldürmek için resim çekerken komiklik yaptım ona.
Cuma günü çok keyifli geçti her an dolu dolu geçti çünkü yazlığı kapatmak başlı başına bir işkence hele evein kapısına gelince bagaj boşaltmak kabusum oluyor.Şu an yoldan hazırlıyorum bu yazıyı yoldayım yani .İzmire kadar hava harika güneşli ne zamanki Balıkesire yaklaştık hava 10 derece birden soğudu.Şimdi kara kara bulutların altında gidiyoruz.Bekle beni İstanbul ben geliyorum .