23 Aralık 2013 Pazartesi

3 GÜNDE BLOG YAZISI


 Haftanın 2-3 günü bu fıstıkla beraberim .İşler güçler bitti tam oturayım derken gonca kapıdan salına salına giriyor hayda herşeyi topla yok karar verdim bu 2013 bana kesin ters geldi bütün umudum 2014 te inşallah herşey daha dinamik dinç ve hareketli geçer.

Boş duramam biliyorum akşamları  goncayla otururken elim boş durmasın .Rengarenk ipler aldım 


 Motifleri görünce gaza geldim bahara kadar yolu var hergece 2-3 motif yapsam biter .
Bu örtüyü yapacağım büyüklüğünü bilemiyorum artık o benim ruh halime bağlı çok sıkılırsam küçük yaparım .

Bu arada sinema kaçamağı yaptım TAMAMMIYIZ filmini çok beğendim. 

Benim gonca GİRESUN  Bulancak doğumlu bu yüzden her yıl memleketten gelen fındığımız oluyor allah bereket versin :))))) Goncaya binbir zorlukla kırdırdığım fındıkları .



Fındıkların bir bölümünden de tatlı yaptım aslında benim ağzıma sürmemem lazım ama yaptım bir cahillik ertesi gün önlemimi aldım tabii.Tarifi aşağıdadır.

Tatlı tarifini aldığım arkadaşımın ismi yukarıda yazıyor onada tanımasamda buradan teşekkür ediyorum .




9 yorum:

  1. Maaşallah, çoook tatlı:))
    Ayrıca tığ işi motifler, tarifler.. Harikasınız.

    YanıtlaSil
  2. Ellerinize sağlık Müveddet Hanım;resmini görünce tarifinide yayınlasa keşke demiştim.Teşekkürler;
    Gül Saim

    YanıtlaSil
  3. Mevdoşcum canım nasıl tatlı çekti anlatamam, olsa da yesem keşke :)

    Fındık ununun kattığı lezzeti düşünemiyorum.Eline sağlık arkadaşım.

    Motifler de çok güzel olmuş. Öyle bir örtüden ben de hep örmek istemişimdir ama dantel bilmiyorum, nasıl olacak bu iş dimi :)

    YanıtlaSil
  4. Ayy maasallah cok seker :)
    Ellerinize saglik :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Ohhh ! Özledim seni Mevdoş'um. Biliyorum çok yoğunsun o nedenle gönül koymadım ama özledim işte...
    Öpüyorum çoook!!!

    YanıtlaSil
  6. 2014 hepimize uğur, sağlık ve huzur getirir inş mevdoş. herkesin buna ihtiyacı var..

    YanıtlaSil
  7. Mevdoş, Niloş, tatlı, örgü her şey çok güzel. Hep buralarda ol ama :)

    YanıtlaSil
  8. Niloş size benziyor değil mi :)

    YanıtlaSil