4 Şubat 2013 Pazartesi

DURU & BETÜL DOĞUM GÜNÜ kutlaması


Cumartesi ve pazar  2 doğum günü kutlaması yaptık. Hay allahım şimdiki bebişler ne kadar güzel nasıl akıllı anneler ne kadar meraklı .Harika 2 doğum günüydü.Nil'imin arkadaşları onlar doğum günlerine gitmemek olmazdı.

canım benim arabaya biner binmez hemen uyuyor.

Romantikadaki doğum gününe gidip Fenerbahçe parkının o temiz mis gibi havasında  yürüyüş yapmamak olmazdı.
Bende çookkk eskilere gittim .Helede ilk yaş  çok özeldir .Canım kızlarımın küçük hallerini mumları üfleyişleri amannnnnn  ben şu ara çokmu duygusalım ne yazarken bile gözlerim doluyor.Güzel anlar bunlar .Kısacası cumartesi ve pazarımız harika insanlarla geçti.

DURU onunla ilk kez instagramda tanıştım hani birini görürsünüz bu büyük birisi olur  ,küçük bir çocuk olabilir hemen sıcacık bir sevgi sarar ya içinizi Duru ve annesi de hiç görmeden,tanımadan içimin ısındığı bana o duyguyu yaşattı instagram arkadaşlarım benim iyiki tanıdım sizi  .


Betül onunla ilk tanışmamız anneciği Ayşenin karnındayken oldu 

 Nonimin tatlı ,becerikli gözleri gülen arkadaşı.

Oyyy cimcime 1 yaşında ama yürüyor koşturuyor.

Ayşeciğim tek tek kendisi hazırlamış süsleri.

Ayşeciğim ellerine, kollarına sağlık herşey çok güzeldi tadı hala damağımda .Bir hafta sonumuzda böyle bebişlerle neşeli mutlu ve güzel geçti.Birde trafik olmasaydı .
Yeni bir haftaya merhaba.



1 yorum:

  1. Canım teyzecim zaten şendimn sizi görünce beraber olunca daha da şenlendim. Hele de Ali Amcamı görmek beni ne kadar mutlu etti anlatamam. Onure ettiniz gelerek sağolun. Sizinle mululuğumu paylaşınca o güzel gün benim için daha da unutulmaz oldu. Çok teşekkür ederim!

    YanıtlaSil