9 Kasım 2012 Cuma

GÜNLERİ YAKALAMAK


Ne oluyor nasıl hafta sonu geliyor hiç anlamış değilim anlayan varsa beri gelsin. Ben neler yaptım nasıl geçti .
Pazartesi günü temizlik,

Salı günü Nilimin molfix reklam için çekimleri,Doktor kontrolü

Çarşamba günü arkadaşla küçük bir kaçamak
Perşembe günü misafir bekleme ardından 5 çayına arkadaşa kaçamak yapma .
Cumaya geldik bile.

Bu hafta böyle bir evde oturmanın hayaliyle yaşadım 2 haftadır  toprakla haşır neşir olamadım diye herhalde.
.
Bu sevimli kedicik de benim gibi sıkılmış belli

Depresifin tuzlu patatesli kekini yaptım.


Bugün dışarı çıkmadım  evde taşlarmla oynadım yeni bloguma baktınızmı bilemiyorum oraya hergün birşeyler yapıp koyuyorum .Arada arkadaşlarımın bloglarına  bakıyorum .
Hava soğuk bu hafta sonu  yinede yapacak bir şeyler buluruz dışarlarda onun için güzel bir hafta sonu diliyorum hepinize.



7 yorum:

  1. Mevdoş, Nil'in reklam filmi çekimi nedir? Detay istiyorum :)

    Hmmm kek çok hoş görünüyor. Telif ücreti olarak 1 dilim istiyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Sorma Mevdoşcum, gerçekten günlerin nasıl akıp gittiğini anlamıyor insan son zamanlarda, yaz ne zaman geldi de geçti, kış geldi anlamadım :(
    Yeni bloğunu bilmiyorduuum, hemen gidiyorum oraya, çok heyecanlandııım, taşların ne güzel oluyor, dur bir daha bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVET YENİ BİR BLOG AÇTIM YAPTIĞIM İŞLERİ ORDA YAYINLIYACAĞIM SATIŞA SUNUYORUM .

      Sil
  3. Mevdoş, cumaya geldik gerçekten. Bu hafta benim için de çok verimli geçti.
    Kek harika görünüyor bu arada ellerine sağlık.
    Sana musmusmusmusmutlu bir hafta sonu dilerim.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEVGİLER GÜZEL BİRYENİ HAFTA DİLİYORUM SİZE

      Sil
  4. Merhaba,sohbetiniz çok hoşuma gitti,ben de geldim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOŞGELDİN CANIM SOYADIN NE KADAR GÜZEL.SEVGİLER

      Sil