31 Temmuz 2012 Salı

NİL'İ BEKLERKEN

Canım kızım Niloşum Amerikadan gelmeden Nonime  sürpiriz  hoşgeldin bebek  partisi hazırlamış .
Listeler yapmış ,mailler atmış bu büyük günü heyecanla organize etmiş.
Çoğu kişinin bilmediği Türkiyede  daha  yeni duyulan bu parti  bayağı hoş güzel ve eğlenceli oldu.
Daha önce size bahsettiğim ama Niloşumdan  sonradan aldığım bilgilere göre  bu parti organizasyonu BAYKUŞ ART CAFEYE  kaymış Buradan sevgili NUR Hanıma kattığı heyecandan ekibiyle birlikte verdiği  büyük emekten dolayı kendisine teşekkürlerimi ve  sevgilerimi yolluyorum.




CANIM KIZIM SEN HEP MUTLU OL VE GÜLEN YÜZÜN HİÇ SOLMASIN.

CANLARIM ONLARDA ÇOK HEYECANLIYDI.

NİLİMİZİN PASTASI

 HERŞEY ÇOK TAZE VE LEZZETLİYDİ.

YARIŞMALAR VARDI BİRİNCİLERE GÜZEL HEDİYELER HAZIRLANMIŞTI.

HUYLU HUYUNDAN VAZGEÇERMİ .

BU GÜZEL FOTOLARIN MİMARI SELİNİM.

CANIM TORUNUM ALT DEĞİŞTİRMEDE BİRİNCİ OLUNCA PEK  KEYİFLENDİ KUPASIYLA.

4 KUŞAK  BİRARADA.
Evet  bir büyük günü de bitirdik geriye esas büyük günü beklemek kaldı.Perşembe günü için herkes çok heyecanlı bu mubarek günde ve sıcaklarda allah Nonimin yardımcısı olsun inşallah.


8 yorum:

  1. Mevdoş Teyzecim ne güzel bir gündü öyle! Ellerinize sağlık, Nonime de biz misafirlere de harika bir gün yaşattınız. Sayenizde yeni yeni şeyler öğreniyoruz :)))
    Allah inşallah hep böyle mutlu günleri paylaşmamızı nasip eder! Nonimizle, Nilimizle güzel günlerde güzel anılar biriktirebilmemiz dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. Her kare birbirinden güzel. Allah mutluluğunuzu daim etsin Mevdoşcum.

    YanıtlaSil
  3. HErkes ne kadar mutlu. Bende yanınızda olmak isterdim, ama Karamürseldeydim.
    Nil , ismini çok seviyorum. Kızımın ismini de Melisa Nil koymuştum.
    Müveddet hn. büyük güne az kalmış.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. mevdoş,
    mutluluğun fotoğrafı olsa bu son karedeki gibi olurdu bence...
    nice kutlamalara, hep böyle 4 kuşaklı:)

    YanıtlaSil
  5. Ne harika görünüyor herşey, herkes...
    Benden kocaman bir Maşallah :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel görünüyorsunuz, herşey güzel.. Nil de güzellikle ve kolaylıkla ve sağlıkla gelsin inşallah.. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. harikasınız.... derin ve selin gibi kızlarım olur inşallah. allah nile uzun sağlıklı ömürler versin. ve tabii annelerine de....ananelerine de ninelerine de :)

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen bu siteyi izle kısmını tıkladım. Artık izleyicinizim:))
    Sizide benim bloguma beklerim.
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil