15 Temmuz 2012 Pazar

ABARTTIM FARKINDAYIM

Evet bu işin suyunu püresini çıkardığımın farkındayım .Ama ama bir sorun neden böyle oldu neden buralara gelmedim.
Efendim bu bacak  ağrısı beni bayağı meşgul etti.Geceleri inlemelerimden yandaki,alttaki ,üstteki komşular yanlış anlayıp kapıya dikildiler nasıl inldiysem miki filmi çekiyorum zannettiler .
Ne filmi ya dedim bacağım beni böyle inleten bağırtan ve  başımı ağrıttan.Ben 3 kuruşluk ağrıya resmen yenik düştüm  ne yapacaksınız başa gelen çekiliyormuş.
Neyse kısa keseyim  bir doktorun kesin ameliyat  olmalısın nutkunu dinleyip tırsmadan araştırmalara başlayıp ilk iş arkadaşımızın damadının çalıştığı  İzmitteki hastahaneden   başlayıp Tireye kadar  işi uzattık öğrendiğimiz tek şey belin kaydığı,fıtığımızın olduğu ama ondan daha önemlisi dizde yırtılma ve su toplanması var .Teker teker gelin ülen diyerek ne yapabiliriz safhasına geçtik.Amannn hastalık bir gelir bir gider ne yapayım yani hayat güzel çalsın sazlar oynasın kızlar bence.
Varsa var o sonraki iş .şu an Marmariste yazlığımızdayız bütün hazırlıklar tamam 18 Temmuzda Niloşum geliyor .Benim için şu an en önemli şey onlara kavuşmak.
Gonca  bütün gün  çalışınca Akşamın alaca karanlığında yola çıktık.

Pilimizin şarjı ancak Manisaya kadar yetti .Bizde yolumuzun üzerindeki  Anemon otelde geceledik çokta memnun kaldık .Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.

Sabah otel odasından perdeyi aralayıncagördüğüm manzara buydu.

Güzel bir kahvaltı sonrası uykumuzu almanın verdiği dinginlikle yolumuza devam ettik.Ağrılarımmı ? Tatile giderken geçiyor dersemde inanmayın ama ilaçlarım çok iyi gelmeye başladı birde tabiki dikkat ediyorum.

Rotayı Tireye çevirdik yolumuzun üzerinde Belevi kasabası vardı yol boyunca şeftali bahçelerinden geçtik şeftali toplaynlarla sohbet ettik.

Bana illaki sizde şeftali toplayın alın dediler 3 kilosu 7,50 tl

Selçukta dayanamadık sıcaktan bayılacağız karnımız acıktı karnımızı doyuralım diye çöp şiş yedik, ayran içtik ama hayatımın en kötü yemeğiydi sıcakta resmen eziyet ya yemek yemek .

Tire hastahanesi yeni yapılmış tertemiz misler gibi arkadaşımız burada beyin cerrahı ve sinir üzerine .Emarıma baktı ve diğer doktor gibi sakın ha belinden ameliyat olma  belinin ameliyatlık bir durumu yok fiziğe git ilaçlarını kullan dedi .Ama dizim ameliyatlık olmuş resmen .

Sakar rampası hava sıcaktan puslu güzel resim alamadım.

Bugün Beldibinin pazarıydı.Bir güzel  pazarı dolaşıp eksik tamamladık.

Pazar sonrası da Bencik sahilinde kendimizi sulara atıp serinledik bu arada saatte akşamın 8i olmuştu.

Ben bu senenin ilk  ürünün aldım .

Datça yolunda ormanın içindeyiz ama hava 40 derecede bizde evin içindeki vantilatörü çardağın altına aldık.

Sevimli misafirlerimizde vardı onlarla beraber soğuk kavun ,karpuz beyaz peynir eşliğinde akşam yemeğimizi yedik.
Burada 5 gün kalıp Nonimin bebişi için İstanbula döneceğiz buraya gelmeden bütün organizeler yapıldı herşey ayarlandı 28 temmuzda Hoşgeldin Nil bebek partimiz var .İşte kendimden detaya girmeden kısaca bahsettim.
Yarın haftanın ilk günü herlkese mutlu haftalar diliyorum

1. Çok geçmiş olsun. Torunlar gelecek, yeni torun gelecek ohhh ne güzel, Allah güzel günler versin..

2. Geçmiş olsun öncelikle, aynı sorun bende de var. Sol dizde 2 yırtık ve bir adet kist. Ameliyatsız geçmez dedi doktor. Geçen yıl beni perişan edince diyete başladım, verdiğim 17 kilo dizimden 170 kiloyu söküp attı adeta ve beni çok rahatlattı. O zamandan beri oldukça rahatım. Arada zorlayınca hafiften ses veriyor ama ilaç milaç, istirahat idare ediyorum. Fizik tedavi uzmanı bir arkadaşım yürüyemeyecek hale gelmeden ameliyat olmamamı önerdi, sözünü dinliyorum, ameliyat yok:) Ara sıra ortaya çıkan ağrılara da yüz vermiyorum. Senin de her ağrıya pabuç bırakmayacağına eminim:))
    Demek Nil 18 Temmuz'da geliyor, sağlıkla doğsun inşallah. Oğlum da 18 Temmuz doğumlu, inşallah onun gibi ailesini hiç üzmeyen, başarılı bir insan olur.
    Tez zamanda ağrılarının geçmesini, hayırlısıyla 3.kez anneanne olmanı diliyor, sevgilerimi yolluyorum...

1. Çok teşekkürler arkadaşım bende ameliyat olmama taraftarıyım ama şu kilolar nasıl gidecek bilemiyorum.böyle idare edeceğim herhalde senin gibi. Nil 2 ağustosta geliyor Selinle& DERİN YARIN GELİYOR.SEVGİLER ARKADAŞIM

3. Çok geçmiş olsun umarım ilaçlarınız iyi gelir.Mutlu haftalar..

4. Geçmiş olsun Mevdoş'cuğum. Ama hayata senin-benim gibi bakanlar, her tür hastalığı çabucak atlatır, çabucak iyileşirler. Keyfin daim olsun, sağlık haberlerini bekliyoruz.

5. çok geçmiş olsun inş bir an evvel iyileşirsin.

6. Mevdoşcum bel ameliyatından yırtıp fizik tedaviyle kurtarmışsın. İnşallah diz ameliyatın da en sorunsuz şekilde hallolur.

Yine cümbür cemaat her birlikte olacaksınız ama sen bu sefer bari otur da başkaları sana hizmet etsin arkadaşım. Kendine dikkat et lütfen.

7. aaa demek bebek 28 temmuzda geliyor. pelin de 29 temmuz doğumlu. doğduğu yaz çok sıcaktı, ne eziyet çekmiştik, inşllh size böyle olmaz. geçmiş olsun tekrar mevdoş..

8. Hoşgeldin Mevdoş'cuğum. Bu hafta yine iyi. Geçen hafta gelseydin görürdün cehennemi. Kendi terimle tuzlama olarak yaşıyorum:))
    Dizlerini sakın ihmal etme. Bak Leylak'cığım gerekenleri söylemiş. Ben de yapabilsem keşke. Torunlar, yeni bebek unutturur sana ağrılarını. Ama kendini de harap etme heryere yetişmek için. Geçmiş olsun. Güzel haberlerini, resimlerini bekliyorum.

9. mevdoşum,
    geçmiş olsun...
    kendine iyi bak!

10. geçmiş olsun ağrı geçer diye geçiştirirlmemeli sonra neler çıkıyor altından:(

11. Çok geçmiş olsun :) bence biraz kilo verseniz bu sorunlarınız biraz hafifleyecek. Dize ve bele katkat geri dönüyormuş kilolar.