14 Mayıs 2012 Pazartesi

1. ETAP AYVALIK

Dün gece tatili bitirip İstanbula döndük.Harika dolu dolu hızlandırılmış bir seyehatti.Seyehat sırasında ne maillerime bakabildim nede blogumu yapacak zamanım oldu .Sadece zaman zaman İnstagramdan bulunduğum yerleri koyabildim .Bugün ayvalıktan başlamak üzere   blogumu yapacağım.Sizleri de meraketmiyor değilim ben yokken neler yaptınız .İşlerimden fırsat bulunca hepinizi ara ara ziyaret edeceğim .

Goncanın yıllık üniversite toplantısı için 5Mayısta yola çıktık.İlk durak Ayvalık

8.15 hızlı feribotuna  45 dakikada   Yalovaya geçtik.

Yalova  sisler içindeydi

İlk durak herzamanki gibi Özdilekti .Çayımızı içtik havlumuzu aldık   yola revan olduk.

Ara ar VINN'ımı takıp maillerime baktım.

arabada jarj problemine son .

Evet Ayvalıktayız

Denizi görünce mayomu giyip doğru denize

Tavlalar oynandı

Yavru  kaplumbağalar sevildi

Arkadaşımın yaptığı güzel mamalar yendi sohbetler edildi.

Tam hıdrellez gün olduğu için 7 karınca yuvasından toprak aldık .Minik torbalara koyup cüzdanımıza koyacağız bereket olsun diye .

Sonra dileklerimizi yazıp denize attık .

Ben yine herzamanki gibi görevimi yerine getirip taş ,midye toplama işime orada da devam ettim.

1. Yeriniz de olmak isterdim, ohh sefanız olsun.

2. Hayranım sizin hayata karşı duruşunuza. İnşallah hep mutlu olun.
    Yavru kaplumbağa çok şeker:)
    Sevgiyle kalın.

3. bugünde aklımdan geçtin mevdoş..kimbilir nerede ve nasıl yoğundur dedim. yoksa yazardın sen.ama bundan sonra yaptıklarını keyifle takip ederiz.

4. Çok güzel gezi olmuş. Deniz sezonunu da açmışsınız. 2.etapta neler var beklemedeyim:) sevgiler..

5. süpersin Mevdoşcum, ben de şu sıralar öyle gezebilmek isterdim. Ayvalık çok hoş bir yer ama Cunda'nın eline su dökemez bence. Bak yaaa yine Cundam geldi :))

6. Anılarım canlandı :) ayyyy ozlemisim!

7. Annişim desenli elbisen çok güzelmiş, çok yakışmış tatlı anneme!