24 Nisan 2012 Salı

GÜZELCE HİSAR

Yolunuz hiç düştümü bilemiyorum ama ben senede 1 defa muhakkak uğrarım Güzelce Hisara Kavacıktan gidiliyor harika manzarası olan bir mekan.
Boğaz, deniz ayaklarınız  altında resmen .Önceden rezervasyon yaptırdıysanız manzarayı balkon kenarından seyredebileceğiniz en güzel yere oturabilirsiniz .



















Bence hiç buna gerek yok hangi masaya oturursanız oturun manzara harika .Bizde Nonileri havalanına götürmeden önce güzel bir  sabah kahvaltısı için kalkıp güzelce hisara gittik.

7 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bilmem mi dibimde :))) hatta kullandıkları bazı ürünleri de şirketimiz tarafından veriliyor :) kavacık işte her yeri ayrı güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Mevdoşcum çok güzel bir yer önermişsin.Bir dahaki istanbula gidişimde listeye aldım canım.Nonini yocu etmişsin allah kavuştursun canım.Sevgiler yolluyorum keyifli kadına :))

    YanıtlaSil
  4. ne güzel yermiş, erguvanlar ve istanbul.. Allah kavuştursun ve de:)

    YanıtlaSil
  5. Allah kavuştursun..
    Doğma büyüme A.Hisarı Küçüksu lu biri olarak benim de çok sevdiğim bir mekandır.
    Resimler de bütün güzellikleri çekmişsiniz, söylenecek söz kalmamış.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. PEK GÜZEL BİR YERMİŞ MEVDOŞ'UM. NONİ GİTTİ ANLAŞILAN ALLAH KAVUŞTURSUN ARKADAŞIM !

    YanıtlaSil