9 Mart 2012 Cuma

KADINLARI ANMA GÜNÜ KUTLAMASI

Dün kadınlar gününü ben bütün kadınlar adına Çemberlitaş,Eminönü ,Karaköyü gezerek kutladım ama ne kutlama.Çemberlitaştan aşağı vurduk yollara o dükkan senin bu dükkan benim hepsini olmasa da bir çoğunu yokladık valla .Yolun sonua da geldik :)) ne komik yaaa tövbe tövbe.


Karaköy'de  soluğu aldık.

Bu amcayı pek sevdik elinde çookkk eskilerden tanıdığım o minicik aletle ne güzel çiçekler işliyordu.

Derya baykala da çıkmış kendisi öyle dedi  artık bir o yapıp satıyormuş bu aleti .Bakınca çok kolay geldi hepimiz bir tane aldık ama bakalım becerebilecekmiyiz.

İşlediklerini de kenara depoluyor belkide satıyor .Keşke sorsaydım yaaa .

Ayaklarımız ve Sabişin isteği üzerine karaköy köprü altına  geldik.



Kızlar bir türlü yemek yiyeceğimiz yeri beğenemedi.

Sonunda ayaklarımın ağrısına dayanamayan ben en yakın masaya oturdum kaldım .

Canım kardeşim en iyi arkadaşım Sevdoşum.

Biz 3 altın kızlar bütün kadınlar  adına kadehlerimizi kaldırdık.

2. Kadehi de kendimiz için.

Eve geldiğimde de bu güzel çiçekleri almak ziyadesiyle beni çok mutlu etti.

4 yorum:

  1. Süpersiniz siz. Hayat dolu, neşeli ve yaşamdan zevk alan... Maşallah size.

    YanıtlaSil
  2. KEYFİNİZ BOL OLSUN.BENİM DE ÇOK SEVDİĞİM YERLERE GİTMİŞSİNİZ..

    YanıtlaSil
  3. Bayılıyorum İstanbul'a:)))

    YanıtlaSil
  4. Çılgınım Tur sonu pek keyifli bir kutlama olmuş eee söylenecek tek söz YARASINNNNN

    YanıtlaSil