14 Şubat 2012 Salı

SEVGİLİLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

                             SEVİYORUM SENİ
SENİ SEVİYORUM
                           Ne güzel şey seni seviyorum demek
                   Sevdiğini söyleyebilmek ne güzel..
                   Her baharda, gece gündüz, her saniye
                              SENİ SEVİYORUM       
                              SENİ SEVİYORUM 
                              SENİ SEVİYORUM 


Diyebilmek ne güzel
 SENİ SEVİYORUM
KALP GİFLERİ 16.png

Seviyorum seni ekmeği tuza banıp yer gibi 
Geceleyin ateşler içinde uyanarak ağzımı dayayıp musluğa su içer gibi
Ağır posta paketini neyin nesi belirsiz telaşlı, sevinçli, kuşkulu açar gibi Seviyorum seni denizi ilk defa uçakla geçer gibi 
İstanbul'da yumuşacık kararırken ortalıkiçimde kımıldayan birşeyler gibi
Seviyorum seniYaşıyoruz çok şükür der gibi
Nazım Hikmet Ran 

6 yorum:

  1. Gönlünde sevgi olan herkesin sevgililer günü kutlu olsun dimi ama... çok güzel bir şiir.

    YanıtlaSil
  2. sevgi dolu günler sizinle olsun...

    YanıtlaSil
  3. İstanbul'da yumuşacık kararırken ortalık içimde kımıldayan birşeyler gibi
    seninde kutlu olsun mevdoş:))

    YanıtlaSil
  4. Çok ama çok sevdiğim bir şiirdir. İyi ki paylaşmışsın arkadaşım.

    Senin de kutlu olsun Mevdoşcum. Bu arada, goncanın sana ne aldığını merak etmekteyim :)))

    YanıtlaSil
  5. ZEYNEP:SENİNDE KUTLU OLSUN CANIM
    OKUYAN:TEŞEKKÜRLER CANIM SENİNDE KUTLU OLSUN .
    BUKET:NE GÜZEL İÇİNİKIPIRDATMIŞIMBU ŞİİRLE SEVGİLERİMİ YOLLUYORUM.
    DEPRESİF:BEN PEK SEVMEM YAPAY GÜNLERİ NORMAL ZAMANDA BANA UFACIK BİRŞEY ALSA DAHA MUTLU OLUYORUM GÖZÜMÜZESOKA SOKA EKONOMİ CANLANSIN DİYE YAPILAN YAPAY GÜNLERE PEK RAĞBET ETMEM GONCAMDA BUNU BİLİR ÇİÇEĞİN DIŞINDA BİRŞEY ALMAZ BANA .SEVGİLER BENDEN KUCAK DOLUSU .

    YanıtlaSil
  6. Bu konudaki düşüncelerini biliyorum tabi ki. Ben sadece takılmak istemiştim Mevdoşcum. Sayfamı oku bak, aynı fikirde olduğumuzu göreceksin :)

    YanıtlaSil