21 Aralık 2011 Çarşamba

SENİ BEKLERKEN:))

Haydaaa bu ne demeyin canım beklediğim kimse yok .Haaa sabah 7 de ayrılıp akşam 8 de buluştuğum goncamdan bahsetmiyorm.40 senedir ne beklemesi yaaaa.Ahhh genç olsam da beklesem ne güzel olurdu değilmi .Ben Halil Sezaiden bahsediyorum  youtubede tesadüfen dinledim birgün ogün bugün bekliyordum nihayet aldım CD sini hergün bir parti dinleyip gençlik yıllarıma götürüyor o ses tonu beni.Bugün tam aşk günüm galiba .Töbe töbe başımıza taş yağacak.
EVETTTTTTT   nihayet CDsi çıktı bayılıyorum sesine ne zamandır bekliyordum.Duyan duymayan kalmasın .
 

6 yorum:

  1. bende bayılıyorummmm harikaaa Mevdoşum :)

    YanıtlaSil
  2. Haluk Bilginer'in dizisinde izlerken Halil Sezai'nin canlandırdığı o salak karakterden bu kadar harika bi sesin çıkacağını tahmin etmezdim doğrusu. Sonra incir reçelinde duydum, kulaklarıma inanamadım, en son iffet dizisinde kullandılar, çok beğendim gerçekten:)

    YanıtlaSil
  3. adam bi cıktı pir cıktı oyunculuktan sarkıcılıga
    begenmeyen yok gibi,

    YanıtlaSil
  4. Pek popüler oldu adam birden:) birkaç kişiler bunlar, şarkı söylemeye başladılar.. ben de bloglar sayesinde öğrendim, iyi de oldu.. iyi dinlemeler:)

    YanıtlaSil
  5. Bu çocuğu çizgili pijama altını göğsüne kadar çektiği, evin aptal oğlunu oynadığı dizide, komedyen olarak da çok sevmiştim. İncir Reçeli'n de de iyiydi. Ama asabî aptalı çok güzel oynuyor:))

    YanıtlaSil
  6. Upss utandım şimdi ben yeni duydum şarkı söylediğini fena da değilmiş hani sesi..

    YanıtlaSil