8 Kasım 2011 Salı

BİGALI KÖYÜ ve ŞEHİTLİK

 Hava bugün buralarda çok güzeldi .Gündüz çok güzel de geceleri soğuk oluyor.Bizde yazın sıcaktan gezemediğimiz Şehitliği ve Bigalı köyünü kahvaltı sonrası görmek için hemen çıktık.Malum günler kısa gezecek çok yer var  .Önce Bigalı köyüne oradan da Anzak koyuna ve Şehitliklere gittik çok duygu yüklü bir gündü .Ne evlatlar gitmiş bu Vatan için.
Sitedeki bu sarmaşık rengiyle hasta ediyor beni.
Köyün çıkışında PEPİNO bahçesine uğradık .
Ana yoldan Bigalı köyüne gitmek için sağa saptık.
ATATÜRKÜN savaşta gelip kaldığı ev.
Meydandaki köy kahvesinde yorgunluk kahvemizi içtik.
Nereye gidersem gideyim yöre halkıyla kaynaşmayı çok severim.
ANZAK KOYU

Kızçem okadar çok üşüdü ki akşam üzeri hemen şömineyi yaktık ısınsın diye.Tam 600 tane resim çekmişim hangi birini koyacağımı bilemedim .Bence sizler en kısa zamanda gidin görün derim .

4 yorum:

  1. Ah Mevdoş,ne ağlamıştım gezerken.Kırk çeşme pınarıyım sanki.Ama elde değil.Hele bir rehberimiz vardı...Şiir,hikaye...ne ararsan attırıyor arada.Ağlama da dur.
    Ruhları şad olsun.

    YanıtlaSil
  2. Mevdoşcum yine çok havalı olmuşsun. Kırmızı ekoseli yeleğini kıskandığımı hemen belirtmeliyim :))

    Sıcak delisi bir insan olarak kalorifer, soba gibi şeylerin dibinde kedi gibi oturmayı çok severim. Şömineye bayıldım.

    YanıtlaSil
  3. ne güzel resimler bayramı çok güzel değerlendirmişsin

    YanıtlaSil
  4. keyifle izledim ve andım...

    sevgiler

    YanıtlaSil