22 Ekim 2011 Cumartesi

HIZLI TUR




Ahhh yıllardır Niloşum şöyle uçakla 2-3 saatlik uzaklıkta bir şehirde yaşasalardı keşke diye hep dua ettim.
İstanbuldan çıkış onlara varış 26 saati buluyor. Bu yüzden de    yılda sadece bir defa  gelebiliyorlar.
Ama Nonim öylemi ya sıkılınca böyle çıkıp çıkıp gelebiliyorlar .
Evden çıkıp  in binlerle  taş çatlasa 5 saati buluyor. onun içinde hafta sonu için geldiler bu cumartesi bizde onların boş oldukları bize ayırdıkları saatleri hızlı hızlı Polenez köy ve Şile olarak değerlendirdik.
Yola çıkınca hiç değişmez bu gördüğümüz her sebze tezgahında olmasa bile doğaldır deyip durur meyve sebze alırız .

Hünnap çıkmış  pek severiz  karaciğerin dostu .

Bu meyveyi unuttum şimdi sonbaharda oluyor dağ çileği değildi galiba.

Yıllardır yaz kış bu kazan burda teyzemde başında manzara hiç değişmez.Biz mısır almadık tabi bu ara çıkan GDO  haberlerinden  pek mısır yiyesimiz yok.

Kestane yer gök kestane satan tezgahlarla dolu.

Şileye hoş geldik.




Denizi ve şehri arkamıza alıp günün anısına bilmem kaçıncı resmimizi çektik.

Ben hemen tekneye gittiğim için goncam karşıdan çekti beni.İnanmıyacaksınız ama yer yoktu ben o yüzden sıra kapmak için atladım hemen .

Onlarda bizim gibi seviyor oraları.Bugünde gidiyorlar 15 gün sonra kavuşmak dileğiyle deyip dünkü hızlı turumuzdan birkaç resim paylaşayım dedim.Sonrada goncam uyurken kalkıp bir kuaföre gitsm sabah saat 9 açılmışmıdır acaba .?

1 yorum:

  1. Oh ayaklarınıza, gözlerinize sağlık. Eee Mevdoşcuğum gözün aydın.

    YanıtlaSil