25 Ekim 2011 Salı

ÇİÇEK EKELİM





Avakado

Hurma

Herşey üst üste geldi .Tek tek ölen askerlerimiz nedense bukadar ses getirmedi ne fark ettiki  24 de bir tek tek ölenimizde aynı bizim evlatlarımız.
Ardından vandaki deprem yetkilili olan Belediyelerin kendi çıkarları için bazı şeylere göz yummalarından dolayı ölen insanlarımız hangi birine üzülelim .Değişen ne olacak bundan sonra hiçbirşey  değişmeyecek sabah oturuyorum deprem sonrası  yapılan yardımların nasılda bilinçsizce yağmalanıp dağıtıldığını seyredip sinir oluyorum.Fırsatçılara gün doğdu şimdi dağıtılan yardım malzemelerini tezgh açıp satacaklar şimdi olmasa daha sonra yaralar kabuk tutunca .
Benim gibi sizlerinde yardım ettiğini  çok üzüldüğünü biliyorum.Evde sizleri biraz olsun meşgul edecek çiçek ekimini paylaşmak istedim .Bu işler duayla falan olacak değil bizim gibi herşeyi kadere duaya bağlayan bilinçsiz toplumlar bunu yaşamaya mahkum malesef.

2 yorum:

  1. haberleri seyretmiyorum artık, bu beni daha da mutsuz ediyor. hangi birine üzüleceğime şaşırdım:(

    YanıtlaSil
  2. mevdoşcum o binaları eksik malzemelerle yapan müteahhitlerin ve bunlara göz yuman yetkililerin zaten vicdanı ve Allah'ı yoktur... dua mua da bilmez, etmez onlar... ediyorlarsa da şekilcilikten ibarettir... görünen o ki; ne bela geldi ise onlardan geldi... keşke Allah korkuları olsa idi, keşke Allah'a dua edecek kadar yakın olabilselerdi bu haltı da yemezlerdi... onların sebep olduğu bu durumun tek tanımı açgözlülük...
    dua bana göre manevi anlamda bir terapi... tıpkı kuantum fiziğinde olduğu gibi pozitif düşünmek ve pozitif şeyler beklemek... kadercilik ise apayrı bir konu... orada çok haklısın... mukadderat deyip bir kenara çekilmek akıl alası gibi değil... :(

    YanıtlaSil