17 Eylül 2011 Cumartesi

HİSAR ÖNÜ PAZAR

Sabah 10 gibi annemi de alıp hisar önü pazarına gittim

Hisar önü köyü



Züccaciye tezgahı naylondan porselene her şey mevcut.
Elinde süpürge olan köye yeni gelin gelmiş.

10001 çeşit ev gereçleri tezgahı.

Bisküviler şekerlemeler .

Bu tür tezgahlara bayılıyorum 2 tane çan aldım kendime.

İlkel ama kullanışlı bir semaver.


Bu tabela yüzünden kimse gitmiyormuş bu bakkala şaka şaka .

Batan geminin malları bunlar abulaaa gel gelll.

Ne ararsan var bu tezgahta .Zeytinyağ ,salça.

Dönüşte 3ler  kebapta karnımızı doyurduk .

7 yorum:

  1. Mevdoş abla bu Hisarönü, Fethiye' deki mi?

    YanıtlaSil
  2. Pazarları bende severim. ne güzel anneciğinle gezmişsin:)

    YanıtlaSil
  3. Afiyet olsun efendim. Ben seviyorum küçük yerlerin pazarlarını daha neşeli ve eğlenceli oluyor. Gerçi ben pazara gitmeyi zaten çok severim. İçim açılır rengarenk ve bo sebze ve meyveyi görünce.

    YanıtlaSil
  4. böyle pazarlara bayılıyorum hele ki ıvır zıvır dolu tezgahlar, züccaciye tezgahları da ayrı bir eğlenceli oluyor, kebaplar da afiyet olsun =)

    YanıtlaSil
  5. pazarınızı da gördük :) bizimde pazar güzel olur...

    YanıtlaSil
  6. Cebimdeki renkler:yok canım benim marmaris hisarönü.

    Hülya:Pazarlar güzel
    oluyor gözümüz doyuyor resmen sebze meyve giysi herşeyi bol memelketiz ama kıymet bilmeyiz.

    Dilek:Aynen sana katılıyorum herşeyin bol kepçe olduğu yerdir pazar seç beğen al.

    Mekila:özledim seni epeydir ortalıkta yoktun canım .

    Buket:yok bizim pazarımız sizin pazardan güzel dermişim:))

    YanıtlaSil
  7. o ilkel semaverin cayı cok guzl olur.

    YanıtlaSil