3 Eylül 2011 Cumartesi

KÖYCEĞİZDE KIR DÜĞÜNÜ

  ÇOĞU KİŞİ SLİDE SHOW u  AÇAMADIĞINI SÖYLÜYOR ANLAMADIM GİTTİ BARİ BENDE RESİM KOYAYIM ONLAR İÇİN.:)))







Çok sevdiğimiz arkadaşımızın kızı bu gece çok güzel bir kır düğünüyle evlendi.Ne yalan söyleyeyim bu 2. kır düğünümüz oluyor bizim .


Saat 18 gibi yola düştük bu mevsimde olurmu demeyin bu yörede oluyor yol kenarlarındaki portakal bahçelerinden toplanan portakal tezgahlarına uğrayıp portakal aldık.

Düğün yerine yani bahçeye gittiğimizde bayağı şaşırdık çok büyük bir at harasının bahçesinin bir bölümünü düğün için hazırlamışlar meğer bu bahçede hep düğünler kutlamalar olurmuş ne bileyim ben şaşırdım tabiki.

Düğün evi sahibi eşimin ve benim en az 30 senedir tanıdığımız çok sevdiğimiz kardeşimiz diyebilirim.Marmariste yazlığımızda yanlız çocuklarla kalırken başım sıkışsa bir telefon ederdim uçar gibi gelir yardımıma koşardı .Kendisi İnşaat Mühendisi yıllarca eşimin yanında birlikte çalıştılar .Ne köprüler hava alanları arıtmalar yaptılar daha sayamadığım bir çok iş.Eşi Eczacı çok iyidirlerrr çokkk.

Düğünü slide show gibi koyacağım olursa tabii. filmin sonlarında göreceğiniz yöre halkı düğünün esas görünmez kahramanları.
Yine slide showda göreceğiniz o kaplarda tam 1000 kişiye yemek yapmışlar ve alınlarının akıyla çıktılar.
Bende isimlerini dahi bilmediğim bu kahramanlarla düğünü bırakıp sohbet ettim.Önce çok utandılar ama bizi de çek demeye başladılar.
Yemekler mi harikaydı .Elemanlar biri gitti öbürü geldi.Bizim dünya paraya bu işi yapan ünlü düğün salonlarımıza otellerimize duyurulur.Alkol yoktu .SUve Meşrubat içildi bütün gece .
MENÜ: Soğuk mezeler -Salata,Patates,Biber kızartması yoğurtlu-Zeytinyağlı Biber dolması,Patlıcan salatası ,Peynir dilimi ,Yoğurtlu ezme.

Sıcak yemek:Et kavurma yanında pilav eşliğinde, Keşkek

Tatlı :Pasta yerine bu sıcakta bu imkanla teyzemlerin pasta yapacak hali yokya onlarda buz gibi karpuz ikram ettiler.

ALLAH BİR YASTIKTA KOCATSIN HERKES MUTLU OLSUN İNŞALLAH.

5 yorum:

  1. cok mutlu olsunlar dilerim... ne guzel bir geceymis...

    YanıtlaSil
  2. Döktüüür. NMevdoş'cuğum:)) Yandan...,yandan...

    YanıtlaSil
  3. arkadasına mutluluklar dılerım

    YanıtlaSil
  4. Annişim ben senin blogunu normal explorer sayfasından açamıyorum ekran kitlenip kalıyor blogunun altına inemiyorum sanırım slide showlar nedeniyle böyle oluyor :(
    Şimdi bir de google chrome'dan açmayı denedim ordan açıldı...
    Az önce seni aradım uzun süre çaldırdım ama duymadın güzel annem...
    Allah yeni evlileri bir yastıkta kocatsın, bir ömür boyu mutlu olsunlar, sana da Allah kavuştursun canım annem, çoook öpüyorum seniiii!!!

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı uğurlu olsun yeni evlilere Çılgınım Mevdoşum. Mutlu olsunlar her zaman.

    YanıtlaSil