18 Ağustos 2011 Perşembe

MEVDOŞ YOLLARDA

Dün sabah saat10 gibi evden çıktım.Kozziye kızımın emanetlerini almak için uğradım ve yola çıktım.TEM otbanında giderkek lastik lambası işaretini verdi.Olmaz bu kadar deyip sonrada iyi ki yakın mesafede olduğu için şükredip.
Servise gitmek için  en kısa mesafeden Ankara sapağından dönüp Ataşehirdeki servise uğradım .Lastiği hallettikten sonra bizim tayfayı almak için anneciğime gittim bir kahve içip saat 15 te Saroza gitmek üzere  vedalaştık yola çıktık.3-4 yerde mola verdik.Keşandaki Mudaya uğradık alışveriş yaptık.
Saroza geldiğimizde saat19 olmuştu .
Araba bagajını boşaltıp İzmire gidecek olan yeğenime bilet almak ve acıkan karnımızı doyurmak için Galipolliye gittik.

Eve çıkmadan yol yorgunluğunu sahildeki  çay bahçesinde birer yorgunluk  çayı içerek attık.Ramazan dolayısıyla bayağı sakin sahil

Gelibolu sahilinde ADA restoranda güzel bir karnımızı doyurduk aç olsam hayatta böyle sırıtmam çok huysuz olurum.

Sabah ilk işim uyanır uyanmaz bahçeyi bir dolaşmak.Bu sene ekildi zeytinim üzerinde 7-8 tane zeytin vermiş artık ne yaparım onları karar veremiyorum:)))
Saksıdaki acı biberlerim çok güzel olmuş
Kafaya uzun süredir yapmayı düşündüğüm taşımı uzun bir bekleyişten sonra
Asmayı  ve yapıştırmayı hallettim .Taşın şekli böyleydi bende bir anormallik yok çiçeklerimi biberlerimi yolan çalanlar için astım belki caydırıcı olabilir
İlaç kullandığımız için 2 senedir oruç yok malesef.Bu yüzden kahvaltımızı hazırladık.

Elemanları da yanımıza aldık
Anaaa başımı bir çevirdim ki manzara bu başımıza taş yağacak bunlar İstanbulda gayet terbiyeli sakin hayvanlardı tatile gelince ne oldu bunlara.

Malzeme getirdim boş zamanımda kafa dağıtmak için klye yapacağım.

Hava güzel mis gibi tatile gitmek te güzel bir olay.Hadi ben kaçtım kardeşim başımda kızgın kızgın bekliyor bir serinleyip geleyim.

1. Selamlar,

Sanırım resimdekiler kırmızı yanaklı su kaplumbağaları.

Bu yazıyı kaplubağa almayı düşünen herkesin okumasını öneririm.

Yazının sonunda yazanlar şunlar;
    "Lütfen kaplumbağa almayın, aldırmayın. Bu katliam son bulsun. Hayvan hakları diyen insanlar, bir köpek ölünce bağırıp çağıranlar; günde binlerce kaplumbağa ölüyor hem de ufacık çocukların piskolojilerini bozarak. Yazık..."

Sebeplerini yukarıda ki yazıdan okuyabilirsiniz.

Sevgiler.

2. Mevdoş'um ufak aksilikler canını sıkmasın,gez dolaş dinlen. Bu yaz çok yoruldun sen !

3. ah ah mevdoş hanım,

ne güzel vakit geçiriyorsunuz. kablumbağalarınız çok güzel. boş vakitleri boncuklarla geliştirmek ne güzel.

4. Ohh ne güzel bir gezi olmuş ,minik fidancıklar ne güzel :)))
    Kolyelerini merak ediyorum :)))
    keyifli günler dilerimm :)

5. Seni takibe yetişemiyorum Mevdoş'cuğum. Ben gelinceye kadar neler neler yapmışsın. Maşallah sana:))

6. kapı taşınız gayet caydırıcı elemanlarda tatil havasına girmiş demekki:)

7. Ablacım uzun zamandır yazamdım sana keyfin bol olsun canım tatilin tadını çıkar.Kolyen için hazırladığın boncukların rengi çok güzel bitmiş halini merak ettim şimdi:)

8. sevgili mevdos iadeyi ziyarettei oku yormusum gibi bulunmak istedim ben de bir boga kadiniyim ve sizi okurken kendimi okuyormusum gibihissettim guzel yuzunuzden gulumsemeniz hic gitmesin sevgilerimle

9. Merhaba
    Blogumda bir mim'iniz var.:) Aynı zamanda blogger anketi gibi bişi :) Cevaplarsanız çok mutlu olurum...
    Sevgiler...

10. Kahvaltı sofrasına, aradan gözüken denize bayıldım. Kömür limanını özledim. Iyi tatiller.