10 Ağustos 2011 Çarşamba

HANİ YOLUNUZ DÜŞERSE

Bugün evde takıldım benim için sakin bir gün oldu .
Çocukların her biri ayrı yerlere gitti. Bende sökük diktim,ortalığı topladım herzamanki gibi sanki değişik birşeymiş gibi yazdım.Sonra boncuklarımı karıştırdım .Kaplumbağa kolye ucunu bitirdim.
Sıkıldım börek yaptım .Arkasından çok sevdikleri için tahinli cevizli tatlıdan yaptım herkes bayılıyor ben yapıyorum arkamı dönüyorum tabak boş  son kez  yaptım artık herkes kilo aldı .
Sonra bir maillerime bakayım deyip oturdum tatil dönüşü  resimlerimi karıştırırken sizlerle paylaşmadığım resimlerim olduğunu farkettim.
Bugün başladım

Kendimi oyalayacak bir şey bakarken aklıma makromeden bileklik yapmak geldi.İp ince olduğu için kalın iple örülen gibi çok belli olmuyor ama fena olmadı .Kalın iple yapamazdım minicik bilekleri acırdı sonra .Kime mi yaptım ?tabiki canlarıma

 

Antalyadan İstanbula gelirken Porsuk çayı kenarına bir uğrayın Sazan balığı seviyorsanız yemenizi tavsiye ederim.O güzel balıkları bu teyzem ve eşi sabah gün ağarmadan tutuyor.
Kütahyadan  porselen almadan geçilirmi.Bende geçilmezzz dedim ve yukarıda gördüklerinizi aldım .





Aşkınızı bu yemek tabağında nefis yemeklerle haykırabilirsiniz.



PORLAND

Balık tabağı PORLAND
PORLAND çok renkli zevkli gezmesi seviyorum bu mağazayı ama porseleni hiç güzel değil


6 yorum:

  1. Günaydın. Yine herzamanki gibi süper görseller.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Serenad çok güzel dedi eşim. Ben daha başlayamadım.

    Balık tabağı süper.

    Kola gele
    Dost anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  3. Kütahyadan aldığın porselenlere bayıldım. Özellikle beyaz servis setleri çok hoşmuş.

    YanıtlaSil
  4. sevgili Mendoş Hanım siz hep yazın sürekli yazın..Okumaya doyamıyorum,süper enerji alıyorum.Çok teşekkür ederim..Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. kütahya kısmını beğendim bende :)

    YanıtlaSil
  6. merhabalaaar:)ben atölye miskin.beni izlemeye başlamışsın,hoşgeldin.ben de sana bir uğrayayım dedim.ablalarıma bir de mevdoş abla katıldı.bayılıyorum bu ablaların hepsine,yaratıcı ve üretkenliğinize:)bu arada çini seviyorsan benim çintemani işlerini grdün mü diyeyim.bir dikebilsem ne güzel olacak da.. ah ah vakitsizlik:(
    neyse tekrar hoşgeldin.sevgilerimle.

    YanıtlaSil