2 Ağustos 2011 Salı

ADIM ADIM AKDENİZ GİBİ

Marmaristen dün sabah Antalyaya gitmek için ayrıldık sabah 7 gibi kızlarımız uyurken aldık yola çıktık.Marmaris Antalya sahilden giderseniz 7 saat sürüyor Denizli-Korkuteli üzerinden giderseniz bir saat dahakısa sürüyor .Biz uzun olanı seçtik Niloşum sahili görsün diye harika bir tabiat örtüsü var. Neyse lafı fazla uzatmayayım Marmaristen çıkınca Çetibeli köy var .Sol tarafta Pınarbaşı restoran var yıllardır İstabbula dönerken kahvaltımızı muhakkak orada yaparız.DÜN yine öyle oldu nostalji yaptık Niloşumla

Hepimiz açız az sonra gelecek kahvaltıyı bekliyoruz merakla.

Masada gördüğünüz bütün kahvaltılıklar ev yapımı doğal

Azmak boyunca suyun üzerinde balıkçı restoranları vardır.

Su harika buz gibi

Dalamandaki  Eski Seka Kağıt Fabrikası lojmanları  çoğu devlat kurumları gibi burası da satıldı manzara içler acısı.Her yer dökülüyor bakmayın siz böyle ağaçların güzelliğine
Sağ taraftaki dairede oturduk

Ozamanlar  Niloşumda kendi çocuklarının yaşındaydı bu bahçede koştururken .Kızım şimdi kendi kızlarıyla geldi bu bahçeye

Göcek Marina

Yolumuzun üzerinde diye Göceğe de uğradık 3 sene kaldık dedim ya hep gezdiğimiz yerlerdi buraları .O zamanlar Aliço diye Balık restoranı vardı harika lahos yapardı.Şimdilerde ne oldu bilmiyorum

Kargı koyu harika sahili vardır

Göcekten sonra yolumuz Fethiyeden geçti eşimin arkadaşıyla sahilde buluştuk.

Balıklara ekmek attık

Miniklerim midye topladı minik elleriyle

Şimdi artık Antalyaya gitme zamanı bukadar oyalanma yeter.

1. mevdoş deniz kabuklarını görünce aklıma geldi. ben de tatil de baya bir kabuk topladım.senin yaptığın gibi kapıya yapsam diyorum ama birbirine karışıyor mu onlar.

2. BUKETÇİĞİM KARIŞMIYOR DERSEM YALAN SÖYLERİM BİTİRENE KADAR KAFAYI YİYORDUM BİTİRDİKTEN SONRA ASINCA KARIŞMIYOR .PEK TAVSİYE ETMEM KULAKLARIMI ÇINLATIRSIN SONRA YAPARKEN:)))

3. Gezi rotanız baştan sona süper arkadaşım. Herşey çok güzel.

Deniz kabuğu toplar nedense bütün çocuklar dimi? Ben de çocukken bütün gün kabuk toplayacağım diye ikibüklüm durmaktan canım çıkardı :)

4. Kalkan'dan başlayan ve Antalya'ya kadar süren sahil yolu eşim ve benim en sevdiğimiz yerlerin başında geliyor..Emekliliğimizi Finike'de geçirmek istiyoruz..Finike'den geçerken kulaklarımı çınlatın oldu mu :)

Yurdanur

5. uzun aradan sonra merhaba mevdoş ablacım sana kızlarla hep mutluluk ve sağlık diliyorum sanırım aynı rotadan geçmişiz keşke karşılaşabilseydik:)))))))))

6. Resimler yine süper. Keyifli yolculuklar.

7. ohh gözüm gönlüm açıldı valla..

8. Günaydınlar mevdoş, harika yerler gerçektende. bende henüz bir kısmını görmedim.. Bu arada Blogcu öykü arkadaşımız bloglardaki durgunluğu canlandırmak için blogcu dostlarımıza daha çok yorum bırakalım diyor bence de çok haklı ne dersin?. By by ben diğer arkadaşlara da bir koşu haber vereyim.. sevgiler.

9. Ah keşke Antalya'da olsaydım da görüşebilseydik, inşallah başka bir zamana kısmet olur. Keyifli tatiller olsun ailecek...

10. ne güzel kareler, ayaklarını suya soktuğun kare varya nasıl canım çekti şu an anlatamam .))

11. harika bir yolculuk yapmışsınız , içim gitti maşallah hep böyle mutlu mesut tatiller yapın canım benim. fotoğraflar yıne bır harıka manzaralar süper.

12. Ben de seninle geziyorum Mevdoş :) Harika her şey mis gibi kahvaltı buz gibi deniz ve civciv kızlar... Sefan olsun arkadaşım. Allah ağzınızın tadını hiç bozmasın ! Amin !

13. Dura dura,yiye içe bir de sevdiklerinizle,daha ne olsun bundan iyisi Şamda kayısı:)))

14. Zevkle takip ediyorum. Güzel fotolarla görmüş gibi oluyorum. Bu arada enerjine hep hayranım.Allah nazardan saklasın.

15. sefanız bol olsun...kareler çok güzel mevdoşcum...
    bu arada, istediğin program internette var... google a ProShow Gold yazıp bulduğun siteden download edersen çabucak kurabilirsin... ben de zamanında öyle yapmıştım...